Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.

Anbefalte innlegg

Fikk tilbake telefonen min i dag fra reperasjon. Nå er skjermen mye bedre å trykke på. Tidligere måtte jeg trykke veldig hardt hvis jeg skulle bruke hele tommelen, men nå er det bare ett lett trykk som skal til. Deilig! De byttet touch pad modulen, regner med det er det/de ytterste lagene i skjermen. Den ytterste platen er i alle fall byttet, helt ripefri. Så nå er det på med skjermbeskytter.

De klarte selvfølgelig å sende den til Trondheim, der jeg studerer, selv om jeg skrev at de måtte sende den til Bergen. Kunne fått den på julaften, menmen... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor jeg kan få tak i innstillingene for GPRS/edge? Har kjørt nettverksveiviser men får de ikke opp i modaco, og klarer derfor ikke å skru det av.

Sliter også med at MSN forsvant i et håpløst forsøk på å patche det.

Hva?

Kommer på mobilnettet i det hele tatt?

Du trenger kanskje: http://www.smartmobil.no/index.php?option=...0&Itemid=20

Men, spør du meg er mobilen din meget "syk" og trenger å bli "innlagt" på "sykehus"!

Tobias

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan få tak i innstillingene for GPRS/edge? Har kjørt nettverksveiviser men får de ikke opp i modaco, og klarer derfor ikke å skru det av.

Sliter også med at MSN forsvant i et håpløst forsøk på å patche det.

Hva?

Kommer på mobilnettet i det hele tatt?

Du trenger kanskje: http://www.smartmobil.no/index.php?option=...0&Itemid=20

Men, spør du meg er mobilen din meget "syk" og trenger å bli "innlagt" på "sykehus"!

Tobias

Alt "fungerer" med unntak av at msn er borte. Må da finnes en install for msn på nettet et sted, for slike tlf.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt HTC Touch siden slutten av august og har flyttet litt rundt på ting. Tenker litt på å selge den så da lurte jeg på om det er noen måte å "resette" telefonen slik at den var sånn som den var das jeg brukte den for første gang? Takker for alle svar :)

Edit: Noen som vet ca. hva jeg kan få for denne? :whistle: Er knyttet til Netcom...

Endret av Haawy
Lenke til kommentar
Jeg har hatt HTC Touch siden slutten av august og har flyttet litt rundt på ting. Tenker litt på å selge den så da lurte jeg på om det er noen måte å "resette" telefonen slik at den var sånn som den var das jeg brukte den for første gang? Takker for alle svar :)

Edit: Noen som vet ca. hva jeg kan få for denne? :whistle: Er knyttet til Netcom...

Gjør en "Hard Reset". Altså, hold inne "svaretasten", og "leggepå"tasten, samtidig som du trykker stylusen i reset hullet.

Lenke til kommentar
Eller gå på start - Innstillinger - System - Tøm lagring.

Noen som vet hvor jeg kan få lastet ned msn som er kompatibel med telefonen??

Det ligger på XDA-developers.com

Ta å søk i forumet deres, så finner du det. Jeg har ikke linken liggende her for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Ta å søk i forumet deres, så finner du det. Jeg har ikke linken liggende her for øyeblikket.

HAr søkt endel, men finner bare Fix og patcher...

Edit: Herregud jeg er dum. Funket med de jeg fant...

Ett spm til, og etter det er jeg ferdig med å dumme meg. Finnes det et sted i menyen der du kan endre meldingslyden? Har ikke funnet dette, og går i så fall utifra at det må finnes programmer for dette...=/

Endret av MyBigMouth
Lenke til kommentar

HAr søkt endel, men finner bare Fix og patcher...

Edit: Herregud jeg er dum. Funket med de jeg fant...

Ett spm til, og etter det er jeg ferdig med å dumme meg. Finnes det et sted i menyen der du kan endre meldingslyden? Har ikke funnet dette, og går i så fall utifra at det må finnes programmer for dette...=/

Finner den under lydinstillingene, på den andre tab'en("notifications" på engelsk).

Lenke til kommentar

Har anskaffet meg en Touch nå, og må si jeg er storfornøyd. Men det er en liten greie som plager meg. Når jeg får meldinger står det bare telefonnr. til avsender, og ikke navn. Kontakten finnes i kontaktlista så alt skulle være i orden sånn sett. Hvordan kan jeg endre på dette? Dette gjelder altså når jeg får opp meldingen på "i dag" og i innboksen. Om jeg åpner selve meldingen står det navnet til avsender.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Hei, prøvde å legge inn det Slide2Unlock programmet. Vil ikke si det gikk helt bra. Men går det ikke an å laste ned alt som en .cab-fil? Eneste jeg vil er å ha den "Sliden" for å åpne, og ikke så masse dilldall med wallpapers osv.. Men telefonen min ble fryktelig treig også? Fler med dette problemet? Mulig jeg bare driter i det.. Tror jeg går lei fort uansett.. Fikk prøvd det, men da måtte jeg jo starte den filen da.. Tungvint!

Lenke til kommentar

Slide2unlock funker fint til meg. Men det bruker mye minne, det er sant. Funker sånn sett bedre med en fin rom :)

Jeg bruker det dog ikke fordi det tapper batteriet mitt på halve tiden i forhold til hvis jeg ikke bruker det. Flere som har det problemet?

Problemet med at navnet på avsenderen av sms ikke kommer opp har jeg ikke...

Lenke til kommentar

Jeg har tidligere skiftet ut vær-filen fra accuweather for å få mitt lokale vær i værmeldingen. Jeg lastet ned en fil med bare norske byer basert på tidligere innlegg her inne.

Dette fungerte utmerket frem til en stund før Jul. Nå får jeg ikke lastet noe vær uansett hvilken by jeg velger. Får meldingen om at "Kan ikke laste ned data for valgte poststed". Dette skjer både via mobilnettet og WIFI.

Er det noen her som har en ide om hva feilen kan være? Har Accuweather lagt om sin tjeneste slik at noe må oppdateres?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...