Tobias Abrahamsen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Pointui er oppdatert! Når jeg var logget på WLAN kjørte jeg samtidlig den innebyggede oppdataringsfunksjonen inne i Pointui. Den lastet først ned en oppdatering for selve oppdateringsprogrammet, og da jeg kjørte oppdatering en gang til lastet den ned enda en oppdatering. Jeg vet ikke helt hva denne oppdateringen inneholder, men i alle fall inneholder nå værfunksjonen noen-og-40 norske byer! Ja, MyBigMouth Kristiansand er med på lista! Tobias Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Gjør-det-selv guide til 4- eller 6-siders cube: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=356836 Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Gjør-det-selv guide til 4- eller 6-siders cube: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=356836 Dette er en bra guide - tror jeg, men jeg synes det er for komplisert. For det første er det en hel del som må gjøres i registeret. Jeg har respekt for register-greier, og har ikke lyst til å rote med det. For det andre så kan ikke det vanlige ikon-formatet brukes så du må laste ned/lage nye ikoner for alt. Nei takk! Dette er dessverre for mye jobb for meg ennå, men når det kommer en superenkel CAB-fil som installeres på et øyeblikk - er jeg der øyeblikkelig! Tobias Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Gjør-det-selv guide til 4- eller 6-siders cube: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=356836 Dette er en bra guide - tror jeg, men jeg synes det er for komplisert. For det første er det en hel del som må gjøres i registeret. Jeg har respekt for register-greier, og har ikke lyst til å rote med det. For det andre så kan ikke det vanlige ikon-formatet brukes så du må laste ned/lage nye ikoner for alt. Nei takk! Dette er dessverre for mye jobb for meg ennå, men når det kommer en superenkel CAB-fil som installeres på et øyeblikk - er jeg der øyeblikkelig! Tobias Hadde jeg visst noe om slikt, skulle je laget en cab av min svært velfungerende 4-siders Cube Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Pointui er oppdatert!Når jeg var logget på WLAN kjørte jeg samtidlig den innebyggede oppdataringsfunksjonen inne i Pointui. Den lastet først ned en oppdatering for selve oppdateringsprogrammet, og da jeg kjørte oppdatering en gang til lastet den ned enda en oppdatering. Jeg vet ikke helt hva denne oppdateringen inneholder, men i alle fall inneholder nå værfunksjonen noen-og-40 norske byer! Ja, MyBigMouth Kristiansand er med på lista! Tobias OBS! Pointui er nermest umulig å fjerne! Programmet er noe kliss som ikke lar seg fjerne på vanlig måte og det forandrer venstre soft-key slik at den starter Pointui selv etter at det er sletta på vanlig måte!!!!!!! På Pointui sitt forum skal avinstalering være en kjent bugg - de skal jobbe med det. Tenk, de lanserer et program uten å tenke på hvordan det skal fjernes! Det er bare helt utrolig!!!!! Det skal finnes måter å gå rundt dette problemet, men hitill har jeg ikke hatt tid til å kaste bort tiden min på dette amatørprogrammet ... Tobias Endret 6. januar 2008 av TobiasAbrahamsen Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Du sier ikke det.... Lenke til kommentar
Teac Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Pointui er oppdatert!Når jeg var logget på WLAN kjørte jeg samtidlig den innebyggede oppdataringsfunksjonen inne i Pointui. Den lastet først ned en oppdatering for selve oppdateringsprogrammet, og da jeg kjørte oppdatering en gang til lastet den ned enda en oppdatering. Jeg vet ikke helt hva denne oppdateringen inneholder, men i alle fall inneholder nå værfunksjonen noen-og-40 norske byer! Ja, MyBigMouth Kristiansand er med på lista! Tobias OBS! Pointui er nermest umulig å fjerne! Programmet er noe kliss som ikke lar seg fjerne på vanlig måte og det forandrer venstre soft-key slik at den starter Pointui selv etter at det er sletta på vanlig måte!!!!!!! På Pointui sitt forum skal avinstalering være en kjent bugg - de skal jobbe med det. Tenk, de lanserer et program uten å tenke på hvordan det skal fjernes! Det er bare helt utrolig!!!!! Det skal finnes måter å gå rundt dette problemet, men hitill har jeg ikke hatt tid til å kaste bort tiden min på dette amatørprogrammet ... Tobias Det bør altså ikke prøves? Lenke til kommentar
spruddel Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Gjør-det-selv guide til 4- eller 6-siders cube: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=356836 Dette er en bra guide - tror jeg, men jeg synes det er for komplisert. For det første er det en hel del som må gjøres i registeret. Jeg har respekt for register-greier, og har ikke lyst til å rote med det. For det andre så kan ikke det vanlige ikon-formatet brukes så du må laste ned/lage nye ikoner for alt. Nei takk! Dette er dessverre for mye jobb for meg ennå, men når det kommer en superenkel CAB-fil som installeres på et øyeblikk - er jeg der øyeblikkelig! Tobias Synes også det virket litt for avansert ja.. Når tilogmed du synes det er for avansert, så tror jeg det er få som kommer til å gjøre det.. Men håper på en enkel .cab-fil jeg ogsåp =) hehe.. Venter spent.. Rop ut hvis noen kommer over dette a! Lenke til kommentar
mortenna82 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Skal dumpe ROMen. Men i det jeg skal forandre i registeret 00001001 fra 2 til 1 får jeg beskjed om ingen tilgang. Bruker mobile registry editor via pcen. Tips?? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Noen som vet hvordan jeg kan få tilbake Home tingen? Klarte å avinstallere den... Har funnet en Home Plugin, men kan ikke legge den på mobilen, fordi den ikke har mer plass. Skjønner det ikke fordi jeg har lagt alle programmene på minnekort, og finner ingenting på mobilen å slette. Endret 6. januar 2008 av MyBigMouth Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 OBS! Pointui er nermest umulig å fjerne! Programmet er noe kliss som ikke lar seg fjerne på vanlig måte og det forandrer venstre soft-key slik at den starter Pointui selv etter at det er sletta på vanlig måte!!!!!!!På Pointui sitt forum skal avinstalering være en kjent bugg - de skal jobbe med det. Tenk, de lanserer et program uten å tenke på hvordan det skal fjernes! Det er bare helt utrolig!!!!! Det skal finnes måter å gå rundt dette problemet, men hitill har jeg ikke hatt tid til å kaste bort tiden min på dette amatørprogrammet ... Tobias Det bør altså ikke prøves? Tja ... Pointui er et ganske kjekt grensesnitt, og spesielt om du har problemer med å få ditt lolale vær på vanlig måte, er Pointui verd å prøve. Om du liker grensesnittet eller ikke handler litt om smak og behag. Det som er greit er at Poinui oppfører seg som et hvilket som helst program når det gjelder at det kan startes og utforskes, for så å bli avsluttet, startet osv. Programereren av Pointui har laget en kjempebra funksjon for oppdatering, men glemt å programere en funksjone for avinstallering!!!!? Jeg regner med at det snart kommer en oppdatering med en inneholdene funksjon for avinstallering da kommer programmet til å bli mye mer tillitsvekkende - spør du meg! Jeg synes at om du liker bildene av Pointui og kan tenke deg å teste det ut blan du godt gjøre det, men det er nærmest umulig å fjerne det permanent for tiden og venstre soft-key blir programert til å starte Pointui. Dette med soft-key kan forandres med rett programvare, men det er teit at du må bruke en tredje programmvare for å rette opp i noe som en annen har rotet til med - om du skjønner ...? Tobias Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som vet hvordan jeg kan få tilbake Home tingen? Klarte å avinstallere den... Har funnet en Home Plugin, men kan ikke legge den på mobilen, fordi den ikke har mer plass. Skjønner det ikke fordi jeg har lagt alle programmene på minnekort, og finner ingenting på mobilen å slette. Hallo! Du skal ha gjort noe ganske avansert om du har klart å fjerne Home for godt. Jeg går ut fra at du kan få den tilbake ved å gå på Settings/Items og så hukke av at du ønsker deg HTC Home. Når det gjelder minne, hva står det når du går inn på Settings\System\Memory? Tobias Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som vet hvordan jeg kan få tilbake Home tingen? Klarte å avinstallere den... Har funnet en Home Plugin, men kan ikke legge den på mobilen, fordi den ikke har mer plass. Skjønner det ikke fordi jeg har lagt alle programmene på minnekort, og finner ingenting på mobilen å slette. Hallo! Du skal ha gjort noe ganske avansert om du har klart å fjerne Home for godt. Jeg går ut fra at du kan få den tilbake ved å gå på Settings/Items og så hukke av at du ønsker deg HTC Home. Når det gjelder minne, hva står det når du går inn på Settings\System\Memory? Tobias Borte var den. Ikke spør meg. Endte med at jeg tok backup av kontakter, og formaterte. Løste endel problemer, men nye oppstod. Nå mangler jeg innstillinger for GPRS/edge. Lenke til kommentar
superman Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Skal dumpe ROMen. Men i det jeg skal forandre i registeret 00001001 fra 2 til 1 får jeg beskjed om ingen tilgang. Bruker mobile registry editor via pcen. Tips?? Bruk f.eks Total Commander i steden, som du installerer på mobilen. Da får du i alle fall tilgang. Endret 7. januar 2008 av superman Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ny versjon av Blue Touch ROM er ute: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=339935 Hadde akkurat flashet til versjon 3.21, men lurer på om jeg blir nødt til å bytte - det ser utrolig fristende ut med "LG-menyen". Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ny versjon av Blue Touch ROM er ute: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=339935 Hadde akkurat flashet til versjon 3.21, men lurer på om jeg blir nødt til å bytte - det ser utrolig fristende ut med "LG-menyen". Jeg digger helsvart så jeg har siklet litt på LG-menyen før. Jeg vil også oppgradere min versjon 3.01 når jeg får tid ... Tobias Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg digger helsvart så jeg har siklet litt på LG-menyen før. Jeg vil også oppgradere min versjon 3.01 når jeg får tid ... Tobias Tenker jeg ser an tidlige reaksjoner fra folka på xda først, men helsvart er absolutt noe å sikle etter ja Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som har url til den norske standard-rom til elf? Lei av å lete... Dama vil selge sin touch og den har engelsk rom, går ut ifra at den er lettere å selge med norsk, til tross for at jeg selv foretrekker engelsk med norsk input Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg digger helsvart så jeg har siklet litt på LG-menyen før. Jeg vil også oppgradere min versjon 3.01 når jeg får tid ... Tobias Tenker jeg ser an tidlige reaksjoner fra folka på xda først, men helsvart er absolutt noe å sikle etter ja Flashet den for ca en time siden. Virker bra så langt. LG menyen er genial, og det helsvarte utseendet er lækkert. Løp og kjøp! Eller...last ned, i alle fall Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hmm, det ser jo nice ut, spørs om jeg må prøve en dag jeg har fri... Men, norsk rom noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå