Mr_Tiger Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 En annen ting som er meget dumt, er at den kobler seg på nettet uten å spørre om tillatelse. Den kobler seg t.o.m til nettet selv om wlanen står på. Er imot at Telenor skal dra penger ut av lommen min uten at jeg er klar over det. Bare i natt hadde den lastet ned ca 0.5mb og sent noe. Dette kan bli riktig så dyrt etter vært, siden telenor tar 12kr/mb. Har SuperMinutt abn. fra telenor. Merkelig at det ikke er flere som nevner dette. Det er greit at det ikke er så mye penger, men synes ikke det er riktig å belaste kundene sine slik. Det er sikkert mange som ikke er klar over dette engang. Er det noen innstillinger jeg kan gjøre, slik at telefonen spør om den får lov til å gå på nett eller noen programmer som stopper denne trafikken. Fint om dere kunne hjelpe meg her. Lenke til kommentar
Listenger Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Noen som vet om et fint-fint program for å redigere addresseboka/telefonboka via pc? er litt slit å drive å punche inn alle nr'ene fra den ene mobilen inn til Touchen.. Endret 26. desember 2007 av Listenger Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 1. Sync med Outlook. 2. Gjør endringene du vil. 3. Gjenta steg 1. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 flasher rom nå, første gang, føler meg litt n00b... men har det gøy og er spent på åssen det blir. Har jo lenge irritert meg over for lite storage memory. Flasher dog til "touch surface", synes de blue-rom-ene ble litt for flashy. Ser ut til å ha det jeg trenger også den surface, hvis ikke kan man jo bare prøve en annen Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Det gikk jo temmelig smertefritt. Nå har jeg bare et par småproblemer med å få ting til å virke som jeg vil. Noe kanskje jeg finner ut av selv etterhvert, men noen må gjerne hjelpe. Jeg har mulighet for flere tabs enn de 3 som er standard, kan selv velge hvor mange og hvilke (opp til 6). Dette hadde jeg også tidligere. Jeg liker godt den musikk-tabben, altså den med en note som viser music player. Den brukte jeg ofte tidligere, fordi jeg bruker touch som mp3-spiller og har sånn fin overgang til 3,5mm med fjernkontroll på. Nå får jeg ikke denne til å åpne media player, kun audio manager. Jeg har stilt inn med touchsettings at mediahub skal benytte media player, og det var dette jeg også gjorde tidligere for å få det til å fungere. Nå virker det altså ikke. Tips noen? Edit: Home customizer så klart... hadde "glemt" den Endret 30. desember 2007 av bufodill Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg fikk det til. Jeg lastet ned "RemapSoftkey", og la da ActionScreen på "knappen" til kalenderen i standbyemodusen. Fungerer veldig bra Jeg har leitet etter dette programmet, men finner det ikke. Har du en link til det ? Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Google is your friend. http://www.google.no/search?hl=no&clie...key&spell=1 Endret 29. desember 2007 av schlinkey Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen fler enn meg som har store planer om å teste denne (forutsatt at den ikke bruker for mye lagringsplass...)? http://there-is-no-place-like-home.com/ Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 EDGE'en må du deaktivere selv. et gjør du ved å trykke på "deknings ikonet". Det med MSN er en kjent feil. Det ligger en fix for det på htc's hjemmeside. Vet ikke om jeg var på riktig side, men jeg fant ikke noen fix for msn der? Den ble fjernet fra siden deres merkelig nok. Heldigvis fikk jeg lagt inn fixen. ARG..typisk flaksen min...hehe Noen som vet andre sider det går ann å få den. Den skal ligge på http://www.XDA-developers.com Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 En annen ting som er meget dumt, er at den kobler seg på nettet uten å spørre om tillatelse. Den kobler seg t.o.m til nettet selv om wlanen står på.Er imot at Telenor skal dra penger ut av lommen min uten at jeg er klar over det. Bare i natt hadde den lastet ned ca 0.5mb og sent noe. Dette kan bli riktig så dyrt etter vært, siden telenor tar 12kr/mb. Har SuperMinutt abn. fra telenor. Merkelig at det ikke er flere som nevner dette. Det er greit at det ikke er så mye penger, men synes ikke det er riktig å belaste kundene sine slik. Det er sikkert mange som ikke er klar over dette engang. Er det noen innstillinger jeg kan gjøre, slik at telefonen spør om den får lov til å gå på nett eller noen programmer som stopper denne trafikken. Fint om dere kunne hjelpe meg her. Det er det vettu;) Jeg bruker nå en HTC TyTN med engelsk ROM, men jeg går da utifra det er de samme instillingene. Gå inn på "Settings"-->"Connections"-->"Connections". - Nå skal det stå Telenor Web? Internett? Eller noe. Det er det nettverket som skal kobles automatisk til nettet. Nå må du bare slette denne instillingen. Så er det gjort:) Men nå skal det nevnes at det da er en mulighet for at EDGE'en ikke fungerer som den skal lengre. For å fikse det igjen, så går du inn på Networksettings (under System). Den vil da automatisk installere instillingene dine igjen. Beklager om dette var elendig forklart Lenke til kommentar
marvol Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har nå kjøpt en Touch, venter på at mpx skal få den inn mpå lager Hva er det første jeg bør gjøre når jeg får den (ekstraprogrammer etc.)? Kan man få SNES emulator og sånt på den? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen fler enn meg som har store planer om å teste denne (forutsatt at den ikke bruker for mye lagringsplass...)? http://there-is-no-place-like-home.com/ Det så nice ut... spørs som du sier på plassen og hvor mye programminne den spiser Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen fler enn meg som har store planer om å teste denne (forutsatt at den ikke bruker for mye lagringsplass...)? http://there-is-no-place-like-home.com/ Det så nice ut... spørs som du sier på plassen og hvor mye programminne den spiser Jeg håper til det siste på at svaret i forhold til begge er "ikke så mye" ;-) Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har nå kjøpt en Touch, venter på at mpx skal få den inn mpå lager Hva er det første jeg bør gjøre når jeg får den (ekstraprogrammer etc.)? Kan man få SNES emulator og sånt på den? ja det kan du:) En rask tur innom Google vil gi resultater! Lenke til kommentar
marvol Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ok, orka ikke sjekke Er det noe jeg bør legge inn når jeg får den? Litt OT: Bør jeg lade den opp når jeg får den, eller kan jeg bare sveive i gang? Har lest noe om at de nye batteriene ikke trenger det.. Eller? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ok, orka ikke sjekke Er det noe jeg bør legge inn når jeg får den? Litt OT: Bør jeg lade den opp når jeg får den, eller kan jeg bare sveive i gang? Har lest noe om at de nye batteriene ikke trenger det.. Eller? Er det batteri på den, så er det bare å bruke den. Var batteri på min når jeg fikk den. Men det skal nevnes at det kan hende batteriet må "kjøres inn".. Altså du må tømme og lade den opp noe ganger før batteriet blir bedre. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ok Men fortsatt; noen nytteprogremmer som jeg bør ha? Orker ikke lete gjennom hele tråden:p Lenke til kommentar
DKH Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ok Men fortsatt; noen nytteprogremmer som jeg bør ha? Orker ikke lete gjennom hele tråden:p Se første innlegget i denne tråden - i tillegg er det en liste et par sider tilbake bare. Gode og nyttige lister med linker! Lenke til kommentar
marvol Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Flott Kommer sikkert tilbake med flere spørsmål, må bare vente på at mpx.no får den inn på lager, utsatt til 05.01.08 nå.. :/ Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Noen fler enn meg som har store planer om å teste denne (forutsatt at den ikke bruker for mye lagringsplass...)? http://there-is-no-place-like-home.com/ Hmm, den kan jo lastes ned og testes. http://www.pointui.com/Home.aspx Den er utrolig smooth og rask. Men den har en del mangler som gjør at jeg ikke er klar for å ta den i bruk enda. For det første så støtter den tydeligvis ikke norsk, så når kalenderen min i dag sier at det er nyttårsaften, så står det "nyttrsaften". For det andre kommer man stadig til home screen, f.eks når man trykker på rød-telefon-knapp. Det kan jo være praktisk å kunne gå dit, men jeg vil velge det selv på en måte, ikke sånn som det er nå. Været kan kun bruke byer som fins i listen. Joda, det kan jo egentlig htc home også, men det har folk jobbet seg rundt. Til tross for at jeg ikke kan få opp min regionskode på htc home (blir ikke klok på det, koden virker på accuweathers web-side, men den nekter å virke på htc home, til og med steder i regionen som ikke bruker skandinaviske bokstaver) For det tredje mangler den en god kontaktliste som ser like flashy ut... Ser nesten litt dumt ut å gå fra de flashy menyene her inn i kalender / kontakter og sånn nå... Men... jeg tror dette virkelig kan bli bra når de får litt tid på seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå