Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har du lest førstetråden?

Har det, men det var mer et spørsmål om hva som er lurt å legge inn på telefonen. Kan sikkert legge inn alle programmene som står i førstetråden, men når tiden går så kommer jo det nye utgaver, og evt at folk finner ut at "det" programmet ikke var så bra allikevell.

Lenke til kommentar

Da var det på tide med en liten update. Touch'en lever enda! Så nå stoler jeg litt mer på Touch'en igjen, så kan jeg fint ligge TyTN i skuffen igjen..

Men tror jeg skal være litt mer forsiktig med hva jeg installerer og slikt fra nå av :p hehe

MyBigMouth: Ja det var bare å bestille! Du må ikke la deg skremme av meg :) Det var vel min feil når jeg tenker over det.. hehe

Lenke til kommentar

Hmm, virker som jeg må prøve meg på å skifte rom i jula da... i romjula :p

Gjør meg ingen ting hvis den blir litt kjappere nei, er stort sett det eneste som plager meg med den nå, samt at jeg ikke får akkurat min regionkode til å funke på været, så jeg må late som at jeg bor i københavn :(

Lenke til kommentar

Hmm hvorfor har alle problmer med været? Er det fordi den ikke er kjøpt i Norge? Fordi jeg har alltid fått inn været fra Stavanger uten å gjøre noe ekstra, både den gamle og nye romen :)

Forresten, hvor finner jeg bakgrunnsbildene til skinsa? Vil ha allblack skin, men bakgrunnsbildet til Greenland_Meteor var drittfint!! :D

Lenke til kommentar
Da var LG KS20 ROM'en ute! Som dere ser, så er menyen mye finere og kulere enn standard WM menyen! kan lastes ned fra XDA-developers!

http://forum.xda-developers.com/showthread...866&page=21

Kult det men ...

Dette var et sikkelig fint oppsett av standard menyene og skulle virke på alle WM-telefoner, men den er ikke spesielt tilpasset Touch. Det betyr at om du ønsker å bruke denne må du separat legge inn Touch-Flow funksjonene - om du vil ha dem da?

Personlig kommer jeg ikke til å installere denne før eventuelt noen av XDA-folka lager en ROM som er spesielt tilpasset Touch.

Kul er den i alle fall, og jeg liker det helt svarte temaet.

Tobias

Lenke til kommentar
Da var LG KS20 ROM'en ute! Som dere ser, så er menyen mye finere og kulere enn standard WM menyen! kan lastes ned fra XDA-developers!

http://forum.xda-developers.com/showthread...866&page=21

Kult det men ...

Dette var et sikkelig fint oppsett av standard menyene og skulle virke på alle WM-telefoner, men den er ikke spesielt tilpasset Touch. Det betyr at om du ønsker å bruke denne må du separat legge inn Touch-Flow funksjonene - om du vil ha dem da?

Personlig kommer jeg ikke til å installere denne før eventuelt noen av XDA-folka lager en ROM som er spesielt tilpasset Touch.

Kul er den i alle fall, og jeg liker det helt svarte temaet.

Tobias

Jeg har den nå på min Touch, og det fungerer utmerket. Men som du sier, så håper jeg at noen hos XDA lager en ROM med dette som standardmenyen. Det hadde vært fantastisk!

Lenke til kommentar

Ja, jeg kan jo ha mobilen på uten SIM-kortet i. Sånn at folk ikke ringer meg på den. Og ja, jeg har Blue ROM'en ja. jeg må vel bare installere orginalen igjen.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne?

Og vil de på service se at jeg har gjort noe software-messig med tlf?

Lenke til kommentar
Ja, jeg kan jo ha mobilen på uten SIM-kortet i. Sånn at folk ikke ringer meg på den. Og ja, jeg har Blue ROM'en ja. jeg må vel bare installere orginalen igjen.

Tror den skal ligge på xda-developers sida. Syns jeg minnes at noen har spurt om det tidligere og noen linket til den siden. Husker ikke hvor dessverre...

Lenke til kommentar

Tror den skal ligge på xda-developers sida. Syns jeg minnes at noen har spurt om det tidligere og noen linket til den siden. Husker ikke hvor dessverre...

Jeg tror faktisk den skal ligge ett par poster oppi gaten her i denne tråden.. Syns jeg så den.. Men men.. Det gidder jeg ikke gjøre noe med idag..

EDIT: Jepp.. det stemte.. Fant linken i denne tråden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=327073

Endret av Steffen_moss
Lenke til kommentar
Da var det på tide med en liten update. Touch'en lever enda! Så nå stoler jeg litt mer på Touch'en igjen, så kan jeg fint ligge TyTN i skuffen igjen..

Men tror jeg skal være litt mer forsiktig med hva jeg installerer og slikt fra nå av :p hehe

MyBigMouth: Ja det var bare å bestille! Du må ikke la deg skremme av meg :) Det var vel min feil når jeg tenker over det.. hehe

Den er sendt. Ble sendt fredag, så satser på at jeg har den en gang i begynnelsen av neste uke.

Men som sagt, er det noen som har noen anbefalinger til programmer jeg bør legge inn? Bor jo samme sted som deg Tobias, så den vær saken burde jo være rimelig lik. Jeg spør ikke om dette fordi jeg ikke gidder å lese førstetråden, men fordi ting utvikler seg, noen denne riste plugin'en er et godt eksempel på.

Lenke til kommentar
Men som sagt, er det noen som har noen anbefalinger til programmer jeg bør legge inn? Bor jo samme sted som deg Tobias, så den vær saken burde jo være rimelig lik. Jeg spør ikke om dette fordi jeg ikke gidder å lese førstetråden, men fordi ting utvikler seg, noen denne riste plugin'en er et godt eksempel på.

Er det slik at du bor i Kristiansand kan vi jo treffes i romjula ..?

Tobias

Lenke til kommentar

Tobias

Det kan vi gjerne. Problemet er at jeg er på Geilo i jula. Går utifra at mobilen fungerer rett ut av boksen (doh), men hvis det er noe dere mener jeg bør ha før den tid, si ifra. Forresten, er det slik at jeg må ha tilgang på data for å endre stedet mobilen gir værvarsel for?

Tobias; skal være hjemme til nyttårsaften, så er ikke borte hele jula :)

Lenke til kommentar

Tobias

Det kan vi gjerne. Problemet er at jeg er på Geilo i jula. Går utifra at mobilen fungerer rett ut av boksen (doh), men hvis det er noe dere mener jeg bør ha før den tid, si ifra. Forresten, er det slik at jeg må ha tilgang på data for å endre stedet mobilen gir værvarsel for?

Tobias; skal være hjemme til nyttårsaften, så er ikke borte hele jula :)

Når du skal oppdatere været på den, så oppdateres den gjennom mobilnettverket, eller WLAN'et hvis det er aktivert. Å oppdatere gjennom mobilnettet er kjapt og greit, pluss det vil ikke koste deg mer enn ett par øre. Men husk å koble fra når du er ferdig, med mindre du er koblet opp mot noe annet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...