geirbergmann Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 noe annet og se om det går. Noen som har lagt inn Tønsberg med hell?Nå skulle jeg tro at jeg har gjort alt riktig men.... Fått lagt over tønsberg og horten, får hentet de opp htc today, men det står "unable to retrieve data for selected city... Nå gir jeg snart opp.... Jeg liker det ikke ... Jeg gir opp! Jeg har forsøkt å været for Tønsberg på min Touch også, men klarer det ikke. Jeg tror du må flytte til en sikkelig by ... Når ting er slik de er, så vil jeg annbefale deg en annen løsning for ditt lokale vær: http://www.sbsh.net/products/pocketweather/ Jeg brukte denne før jeg fikk Kristiansand til å virke, og for å være ærlig er dette en bedre værmelding enn den som er innebygget i Touch. Kipt at vi ikke har fåt Tønsberg til å virke, men du behøver ikke å være uten vær på mobilen din for det ... Tobias Du er fra Tønsberg du også ja! Jeg prøvde Horten også, men fikk ikke den til å fungere heller... Skjønner ikke noe av det... Jeg får prøve det programmet du sa Får ikke installert pocketweather, det er bare for wm2002 og 2003...? Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Får ikke installert pocketweather, det er bare for wm2002 og 2003...? Jo, det virker! Til og med Tønsberg. Jeg har lastet ned den øverste, ikke den der "Over the air". Alle programmer som er skrevet noensinne for en eller annen WM fungerer - WM6 som vi har, er bakoverkonvertibel. F.eks. PocketWeather er skrevet for WM5, men utgitt etter at WM6 kom i bruk. Når det gjelder værprogram så finnes det en haug av de der ute. Det er bare å velge å vrake ... Tobias Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Får ikke installert pocketweather, det er bare for wm2002 og 2003...? Jo, det virker! Til og med Tønsberg. Jeg har lastet ned den øverste, ikke den der "Over the air". Alle programmer som er skrevet noensinne for en eller annen WM fungerer - WM6 som vi har, er bakoverkonvertibel. F.eks. PocketWeather er skrevet for WM5, men utgitt etter at WM6 kom i bruk. Når det gjelder værprogram så finnes det en haug av de der ute. Det er bare å velge å vrake ... Tobias Ser ut som dette funker fint ja! Nå har jeg fjernet værknappen fra home-menyen så slipper jeg å irritere meg over den Men du har jo fått til å legge til andre byer bortsett fra Tønsberg siden det er ø i den. Har du prøvd å legge inn Toenseberg eller T%F8nsberg? Jeg har vel egentlig gitt opp, men du kan jo prøve du hvis du har lyst Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Tenkte jeg skulle bestille denne mobilen i kveld, men er fortsatt veldig usikker på om dette kan betegnes som "det beste" man får for 2700,-. Er litt kjipt hvis det er en flopp, bare fordi den har touch-skjerm. Er alle her fornøyd med mobilen, eller er det mange ting dere reagerer på? Blir grønn versjon på meg da. Skulle gjerne hatt en annen farge, men det får heller stå sin prøve. "Det som er inni som teller"... Tobias, bor du i kr sand? Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Tenkte jeg skulle bestille denne mobilen i kveld, men er fortsatt veldig usikker på om dette kan betegnes som "det beste" man får for 2700,-. Er litt kjipt hvis det er en flopp, bare fordi den har touch-skjerm. Er alle her fornøyd med mobilen, eller er det mange ting dere reagerer på? Blir grønn versjon på meg da. Skulle gjerne hatt en annen farge, men det får heller stå sin prøve. "Det som er inni som teller"... Tobias, bor du i kr sand? Det kunne kanskje vært litt kraftigere prossessor i den, den er litt treig.. Men er fornøyd med telefonen, moro å kunne fikle med innholdet selv om ikke alt går som det skal Du har jo touch dual også som har tastatur i tillegg, men da er skjermen litt mindre. Tror den har kraftigere prossessor. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Nå tok jeg akkurat sjansen på å overklokke tlf min fra 247 til 260. Merka ganske stor forskjell egentlig. Går en del fortere. Bare jeg ikke ødelegger tlf min da.. Vil gjerne høre om andre som gjør det samme og erfaringer med det. Noen som har prøvd enda mer kanskje? Endret 12. desember 2007 av geirbergmann Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Tenkte jeg skulle bestille denne mobilen i kveld, men er fortsatt veldig usikker på om dette kan betegnes som "det beste" man får for 2700,-. Er litt kjipt hvis det er en flopp, bare fordi den har touch-skjerm. Er alle her fornøyd med mobilen, eller er det mange ting dere reagerer på? Blir grønn versjon på meg da. Skulle gjerne hatt en annen farge, men det får heller stå sin prøve. "Det som er inni som teller"... Tobias, bor du i kr sand? Jeg er foreløpig kjempefornøyd Og kan avsløre at den grønne er ganske barsk i "real life" selv om den kan se litt cheesy ut på bilder. Kan ikke si jeg merket så mye til treghet sammenlignet med andre telefoner med litt funksjoner etter at jeg overklokket, i alle fall. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Tenkte jeg skulle bestille denne mobilen i kveld, men er fortsatt veldig usikker på om dette kan betegnes som "det beste" man får for 2700,-. Er litt kjipt hvis det er en flopp, bare fordi den har touch-skjerm. Er alle her fornøyd med mobilen, eller er det mange ting dere reagerer på? Blir grønn versjon på meg da. Skulle gjerne hatt en annen farge, men det får heller stå sin prøve. "Det som er inni som teller"... Tobias, bor du i kr sand? Det kunne kanskje vært litt kraftigere prossessor i den, den er litt treig.. Men er fornøyd med telefonen, moro å kunne fikle med innholdet selv om ikke alt går som det skal Du har jo touch dual også som har tastatur i tillegg, men da er skjermen litt mindre. Tror den har kraftigere prossessor. Touch dual er ikke aktuelt, da den ikke har wifi... Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Touch dual er ikke aktuelt, da den ikke har wifi... Pluss at den ikke er like stilig ;-) Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg er fornøyd med min Touch. Som nevnt kunne den hatt en kraftigere prosessor, men med en liten overklokking, så går det meste ganske "smooth". Ellers har jeg ikke hatt noen problemer med den, bortsett fra ting som jeg har fått til selv. (for mye fikling og modding hehe) Men ellers er det en fin mobil:) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Okei. Da var tiden inne for å gjøre en bestilling. Men overalt jeg har sett har de reklamert med at det ligger ved et 1gb kort i pakken. Noen som vet om det gjør dette på telenor sin utgave av den? Står nemlig ikke på, og de kunne ikke svare på dette på kundesupport. Er greit å vite om slik er med... 1gb, ikke 2. Endret 12. desember 2007 av MyBigMouth Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Okei. Da var tiden inne for å gjøre en bestilling. Men overalt jeg har sett har de reklamert med at det ligger ved et 1gb kort i pakken. Noen som vet om det gjør dette på telenor sin utgave av den? Står nemlig ikke på, og de kunne ikke svare på dette på kundesupport. Er greit å vite om slik er med... 1gb, ikke 2. Det ligger i bokse fra HTC - ville vært rart om Telenor hadde fjernet det. Men man vet jo aldri. Renger for øvrig med at du har fått med deg at Touch støtter både 4, 6 og 8 GB kort? Endret 12. desember 2007 av MrHarm Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Okei. Da var tiden inne for å gjøre en bestilling. Men overalt jeg har sett har de reklamert med at det ligger ved et 1gb kort i pakken. Noen som vet om det gjør dette på telenor sin utgave av den? Står nemlig ikke på, og de kunne ikke svare på dette på kundesupport. Er greit å vite om slik er med... 1gb, ikke 2. Det ligger i bokse fra HTC - ville vært rart om Telenor hadde fjernet det. Men man vet jo aldri. Renger for øvrig med at du har fått med deg at Touch støtter både 4, 6 og 8 GB kort? Har det, men vurderer ikke dette meed det første hvis det allerede ligger i boksen. Er også litt kjipt hvis boksen kommer, og det mangler kort. Lenke til kommentar
kimmi80 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Har et par spørsmål før jeg går til innkjøp av Touch i julen Og til Kimmi: Vil du legge ut en link til dette du skrev om å få tilbake den orginale romen hvis man må sende den inn? Hadde vært knall! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=327073 Lenke til kommentar
DKH Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Takk skal du ha kimmi80! Bestiller fra mpx en av de førstkommende dagene og gleder meg skikkelig nå Tobias: jeg nevnte noe om det gikk ann å få risterespons på tastingen for noen innlegg siden, og du sa du ikke hadde hørt om noe slikt... Men kom over et tidligere innlegg fra deg: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=8954307 Fårstår jeg det riktig hvis dette er det jeg mener? (litt dumt å spørre deg om hva jeg mener- men du skjønner kanskje, hehe). Hvordan fungerer eventuelt dette? Noen som kunne prøvd og sagt hvordan dette er? Endret 13. desember 2007 av DKH Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Takk skal du ha kimmi80! Bestiller fra mpx en av de førstkommende dagene og gleder meg skikkelig nå Tobias: jeg nevnte noe om det gikk ann å få risterespons på tastingen for noen innlegg siden, og du sa du ikke hadde hørt om noe slikt... Men kom over et tidligere innlegg fra deg: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=8954307 Fårstår jeg det riktig hvis dette er det jeg mener? (litt dumt å spørre deg om hva jeg mener- men du skjønner kanskje, hehe). Hvordan fungerer eventuelt dette? Noen som kunne prøvd og sagt hvordan dette er? Du har fått med deg at leveringen ikke kommer før etter jul da? Lenke til kommentar
superman Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Takk skal du ha kimmi80! Bestiller fra mpx en av de førstkommende dagene og gleder meg skikkelig nå Tobias: jeg nevnte noe om det gikk ann å få risterespons på tastingen for noen innlegg siden, og du sa du ikke hadde hørt om noe slikt... Men kom over et tidligere innlegg fra deg: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=8954307 Fårstår jeg det riktig hvis dette er det jeg mener? (litt dumt å spørre deg om hva jeg mener- men du skjønner kanskje, hehe). Hvordan fungerer eventuelt dette? Noen som kunne prøvd og sagt hvordan dette er? Dette er bare til PhonePad, greit nok om det er det du bruker til å skrive med. Så vidt jeg husker reagerte denne alt for treigt, så hvis du skrev fort vibrerte den bare innimellom. Vibrerte også alt for lenge. I tillegg fungerte vibreringen sammen med telefondelen (der hvor du slår inn nummeret, husker ikke hva den heter), men forsvant ikke når jeg slettet programmet. Dette kan ha vært en funksjon i telefonen, men fant ikke noen innstillinger for dette. Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Men du har jo fått til å legge til andre byer bortsett fra Tønsberg siden det er ø i den.Har du prøvd å legge inn Toenseberg eller T%F8nsberg? Jeg har vel egentlig gitt opp, men du kan jo prøve du hvis du har lyst Ja, jeg testa alternativet Tonsberg, men det gikk ikke ... Tobias Tobias, bor du i kr sand? Jo-da, det gjør jeg ... Tobias Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Som nevnt kunne den hatt en kraftigere prosessor, men med en liten overklokking, så går det meste ganske "smooth". Overklokking og ... Overklokking er bra, men det som virkelig har fått fart på min Touch er å justere Glyph cache til 32768. Jeg vet ikke hva Glyph cache er eller hva den gjør, men resultatet av justeringen er at menyene og oppstart av programmer flyter merkbart MYE raskere! For dere som har Blue Touch ROM så kan dere justere Glyph under Preformance-fanen i Advanced corfiguration-verktøyet. For dere andre ... så tror jeg at dere kan justere dette i registeret, men jeg klarer ikke å finne nettsiden hvor jeg leste informasjonen om dette ... Tobias Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Men du har jo fått til å legge til andre byer bortsett fra Tønsberg siden det er ø i den.Har du prøvd å legge inn Toenseberg eller T%F8nsberg? Jeg har vel egentlig gitt opp, men du kan jo prøve du hvis du har lyst Ja, jeg testa alternativet Tonsberg, men det gikk ikke ... Tobias Tobias, bor du i kr sand? Jo-da, det gjør jeg ... Tobias Da har du T%F8nsberg igjen. Da er det bare å teste hvis du har lyst. Er det forresten noen andre som merker at tlf har en tendens til å henge seg når den står og lader? Også når den står koblet til pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå