Schafferer Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hei! Hvor stort minnekort støtter denne? det har jo en del å si hvis man skal bruke den som en erstatning for en mp3spiller. har lyst på en mobil med mp3 spiller som fungerer like bra som feks. en ipod. Lurer på å gå til innkjøp når lønninga kommer i august. Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hei!Hvor stort minnekort støtter denne? det har jo en del å si hvis man skal bruke den som en erstatning for en mp3spiller. har lyst på en mobil med mp3 spiller som fungerer like bra som feks. en ipod. Lurer på å gå til innkjøp når lønninga kommer i august. 9160450[/snapback] Jeg bruker 4 GB kort! Tobias Lenke til kommentar
ralex Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Været funker fint her :-) Ta en softreset. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg har testet!Jeg har ikke giddet å kjøre skype, men jeg har testet dette med videofilen. Takk. Jeg kan selv overklokke min til tilsvarende hastighet og se hva jeg får av ytelse. Jeg tok samme testen på en virtuell WM5-maskin og fikk 118% på maskinen i min profil. :| Lenke til kommentar
Alamaa Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Dette er den overgangen som passer? http://www.expansys.com/p.aspx?i=138247 Eller er det noen som har funnet en bedre overgang? Trenger ikke ledning siden Koss headsettet mitt har det allerede;) Lenke til kommentar
ralex Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Pluggen var genial den, men 93kr + 215kr i porto er litt drøyt hehe. spesielt portoen. Burde gått sammen flere å kjøpt inn nesten hehe. P.s. Jeg får inn plugger til uka. Plugg fra 11 pin til 3,5mm med kort ledning :-) Nå ble jeg glad Endret 28. juli 2007 av ralex Lenke til kommentar
Schafferer Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hei!Hvor stort minnekort støtter denne? det har jo en del å si hvis man skal bruke den som en erstatning for en mp3spiller. har lyst på en mobil med mp3 spiller som fungerer like bra som feks. en ipod. Lurer på å gå til innkjøp når lønninga kommer i august. 9160450[/snapback] Jeg bruker 4 GB kort! Tobias 9160575[/snapback] Blir en liten overgang fra 60 men. er vel bare snakk om prioriteringer Lenke til kommentar
Rub2112 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Høres sikkert ut som en som maser litt nå, men jeg spørr igjen. Er kvaliteten bra hvis man skl se på en film eller serie på touchen? Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Været funker fint her :-) Ta en softreset. 9160585[/snapback] Har tatt å slått den av og på også, men hvordan tar man soft reset ? Jeg for inn været for Oslo, Bergen..Men ikke Elverum...og jeg har fulgt oppskriften så den er greit. Lenke til kommentar
ralex Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Trykk inn pennen i det lille hullet under telefon din. Da tar den en softreset. Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Trykk inn pennen i det lille hullet under telefon din. Da tar den en softreset. 9163068[/snapback] For ikke været for Elverum etter softreset, for du Elverum frem på din ? Hva bor du ? Lenke til kommentar
ralex Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Elverum virker fint hos meg. Jeg bor i Fredrikstad. Ser ut som du da ikke har fått Pocket Hosts til å funke. sjekk den en gang til. For å sjekke at pocket hosts virker, lukker du opp nettleseren og skriver inn htc.accuweather.com. får du opp siden til accuweather så er det feil.. du skal nå bare få opp noe tekst. Tipper det er her feilen ligger. hvilken operatør bruker du forresten og får du det til med Wlan? Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Elverum virker fint hos meg. Jeg bor i Fredrikstad. Ser ut som du da ikke har fått Pocket Hosts til å funke. sjekk den en gang til. For å sjekke at pocket hosts virker, lukker du opp nettleseren og skriver inn htc.accuweather.com. får du opp siden til accuweather så er det feil.. du skal nå bare få opp noe tekst.Tipper det er her feilen ligger. hvilken operatør bruker du forresten og får du det til med Wlan? 9163277[/snapback] Alt står riktige i Pocket Hosts, men når starter opp nettleseren og skriver: htc.accuweather.com så kommer en til wap.wirelessaccuweather Hmmm Telenor og WLAN virker, for inn Oslo og Bergen på været. Lenke til kommentar
ralex Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Da er det redirectinga i pocket hosts som ikke virker. Da vil kun orginalværet virke. Oslo, Berge, Trondheim og Stavanger tror jeg. Rart ikke pockethosts virker da. den stå i lista, men riktig navn og adresse og det er huket av? Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Da er det redirectinga i pocket hosts som ikke virker. Da vil kun orginalværet virke. Oslo, Berge, Trondheim og Stavanger tror jeg.Rart ikke pockethosts virker da. den stå i lista, men riktig navn og adresse og det er huket av? 9163559[/snapback] Ja, er huket på, skal være huket av ? Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Da er det redirectinga i pocket hosts som ikke virker. Da vil kun orginalværet virke. Oslo, Berge, Trondheim og Stavanger tror jeg.Rart ikke pockethosts virker da. den stå i lista, men riktig navn og adresse og det er huket av? 9163559[/snapback] Ja, er huket på, skal være huket av ? 9163615[/snapback] Nå virker det Jeg slo av Bluetooth og tok soft reset, og så virket det. Rart, etter soft reset så slo jeg på Bluetooth igjen, virker for det Lenke til kommentar
ralex Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Så flott. Da var det bare softwarebug da hehe. :-) Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Så flott. Da var det bare softwarebug da hehe. :-) 9163737[/snapback] Hehe, ingen bombe det. Microsoft OS Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hei Har et lite problem når jeg skulle motta film via bluetooth på touchen min. Det kommer opp at det er for lite lagringsplass. Hvordan bytter jeg at den skal lagre det til lagringskortet ? Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hei!Hvor stort minnekort støtter denne? det har jo en del å si hvis man skal bruke den som en erstatning for en mp3spiller. har lyst på en mobil med mp3 spiller som fungerer like bra som feks. en ipod. Lurer på å gå til innkjøp når lønninga kommer i august. 9160450[/snapback] Jeg bruker 4 GB kort! Tobias 9160575[/snapback] Blir en liten overgang fra 60 men. er vel bare snakk om prioriteringer 9161487[/snapback] Touch er en av de ytterst få mobilene som støtter kort over 2 GB. Skal du ha noe mer enn 4 GB må du over på telefoner med hard disk. Det er annonsert Micro SD kort hel opp i 32 GB, men ennå er 4 GB kortet brennytt ... Tobias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå