RonnyBr Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Er det noen som vet om en god Divx player som fungerer på touch? Til info for de som måtte lure... Touch fungerer ypperlig med en Pioneer 55BT spiller som handsfree i bilen Ronny B Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Er det noen som vet om en god Divx player som fungerer på touch?Til info for de som måtte lure... Touch fungerer ypperlig med en Pioneer 55BT spiller som handsfree i bilen Ronny B 9128771[/snapback] Bruker TCPMP jeg. Funker finfint Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hei jeg fikk min HTC touch for 2 dager siden. Erstattningstelefon for min N73 som falt i vannet. Jeg har også klokket den til 273 og kjører helt stabilt. Men en ting som irriterer meg litt. Når den mister wifi connection så kobler den seg automatisk på edge nettet. Jeg gidder ikke betale for det. Er det mulig å slå det av? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Inne på Tilkoplinger skal du kunne velge hva den skal kople til, men fjerner du "Netcom Mobil" derifra eller hva du har så må du inn der og stille på den hver gang du skal bruke datatrafikk via GRPS/EDGE. Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Okey den var litt kjipt. Men det som har imponert med denne telefonen er hvor fort det går å skrive meldinger på den med phonepad. Er fantastisk. Lynrask respons. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Okey den var litt kjipt. Men det som har imponert med denne telefonen er hvor fort det går å skrive meldinger på den med phonepad. Er fantastisk. Lynrask respons. 9129349[/snapback] Hehe litt vittig det der. Dette er jo trukket frem som det mest negative med telefonen i de fleste testene som jeg har sett. Med phonepad så er det jo veldig så greit å skrive tekst. At HTC har prestert å utelukke phonepad på denne telefonen er ett mysterium for meg. Spess siden de allerede har utviklet programvaren. De ville scoret mye bedre i tester som blir utført av folk som ikke gidder ta seg 2min for å sjekke om det finnes alternativer til standard-tastaturet. Flere folk jeg kjenner sier automatisk "jammen det må jo være umulig å skrive meldinger med den der" og så viser jeg dem phonepad og de sitter igjen gapende Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Har faktisk aldri skrevet så meldinger og fort og enkelt som med phonepad. Hadde et par kompiser på besøk, de fikk også hakeslepp og satt igjen med et ord "nice". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hvordan legger man til ord i ordboken til phonepad? Lenke til kommentar
ralex Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hvordan legger man til ord i ordboken til phonepad? 9131799[/snapback] Når du skal skrive inn et ord som ikke er i ordlista, velger du enkeltbokstaver, staver ordet og deretter trykker på ordet som da har kommet opp. neste gang, ligger dette i ordboka :-) Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Ringte Lefdal.com og spurte om dem hadde sendt Touch mobilen enda, men da fikk jeg som svar at dem ikke ville få den inn tidligst om 1 uke. Kastet bort tid på slik amatør butikk som ikke vet noe om logistikk. Så avbest. hos dem og ringte Multicom og best. hos dem istedet og fikk også en god pris fra dem Så heretter styrer jeg unna alt som har med Elkjøp og Lefdal, makan til reva service. Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hallo' der! Vil bare få sakt at nå fungerer E-post utmerket. Det er nytt for meg, og utrolig kult å ha tilgang til den samme E-post kontoen som på hjemme PC'n over alt som jeg har med telefonen Tobias Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Æsj.. blir nok en stund til jeg får min HTG Touch.. Bestillte den på Lefdal på freda'n. synes det var rart jeg ikke har fått mail på at de har sendt, så jeg ringte dem. Hun dama som svarte sa at de var tomme på lager, og jeg måtte nok vente til godt uti neste uke før de sendte (og kansje da ikke før den før uka etter der igjen). Så da var nok den lagerstatusen dems feil.. Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Æsj.. blir nok en stund til jeg får min HTG Touch.. Bestillte den på Lefdal på freda'n. synes det var rart jeg ikke har fått mail på at de har sendt, så jeg ringte dem. Hun dama som svarte sa at de var tomme på lager, og jeg måtte nok vente til godt uti neste uke før de sendte (og kansje da ikke før den før uka etter der igjen). Så da var nok den lagerstatusen dems feil.. 9133860[/snapback] Ring Multicom og be om en god pris fra dem Avbestill fra Lefdal, dem vet ikke når dem for inn igjen derfor dem sier engang til neste uke og så neste uke. Lenke til kommentar
ralex Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hallo' der!Vil bare få sakt at nå fungerer E-post utmerket. Det er nytt for meg, og utrolig kult å ha tilgang til den samme E-post kontoen som på hjemme PC'n over alt som jeg har med telefonen Tobias 9133258[/snapback] Supert, hva var feilen? Prøver å få pushmail til å virke med Funambol ? Noen som har erfaring her? Funker fint med manuelsynk eller tidsstyrt pull, men vil liksom har push :-) Hvilken pris fikk du fra Multicom Pcman4 ? Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Da ser det ut som om noen har fikset litt med vær instillingene til HTC Home plugin. Hvis man gjør som denne personen sier skal vist de fleste steder fungere. Har ikke testet det selv enda men, skal gjør det om ikke så lenge. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=319187 Endret 24. juli 2007 av ialu Lenke til kommentar
ralex Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jippi, det fungerer. Nå får jeg inn Fredrikstad så det griner etter. Utrolig mange dyktige folk der ute altså :-) Endelig :-) Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Æsj.. blir nok en stund til jeg får min HTG Touch.. Bestillte den på Lefdal på freda'n. synes det var rart jeg ikke har fått mail på at de har sendt, så jeg ringte dem. Hun dama som svarte sa at de var tomme på lager, og jeg måtte nok vente til godt uti neste uke før de sendte (og kansje da ikke før den før uka etter der igjen). Så da var nok den lagerstatusen dems feil.. 9133860[/snapback] Ring Multicom og be om en god pris fra dem Avbestill fra Lefdal, dem vet ikke når dem for inn igjen derfor dem sier engang til neste uke og så neste uke. 9133966[/snapback] har nå egentlig ikke brustag før 15. august. så jeg skulle opprinnelig ikke ha den før da, heller... - hvilken pris fikk du hos multicom? Lenke til kommentar
ralex Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 http://multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1596509 Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jippi, det fungerer. Nå får jeg inn Fredrikstad så det griner etter. Utrolig mange dyktige folk der ute altså :-) Endelig :-) 9134467[/snapback] Hehe.. jeg får faktigst inn Slemmestad hvis du har hørt om den plassen . Nå er det bare å få laget seg sin egen liste over norske byer og plasser. Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 http://multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1596509 9134741[/snapback] dette var jo noe å tenke på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå