Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Woohoo...

 

Touch in da hizzaous :cool:

 

Utenabbonement leverte meg idag noe av det mest sexye klumpen av teknologi jeg noen gang har sett :w00t:

 

Telefonen er mye mer lekker enn jeg hadde håpet på..

 

Me in love :love:

9066143[/snapback]

 

Grattis me den nye telefonen :p

Har bare mer og mer lyst på en nå!

Lenke til kommentar

Må bare påpeke igjen hvor vanvittig stor forskjell det ble på menysystemets hastighet og TouchFLO-hastigheten etter at jeg overklokket til 247 MHz.

 

Når det gjelder stabilitet osv så er dette en såpass lav overklokking at det ikke har noe å si. Jeg har overklokket Qtek'er tidligere langt høyere enn dette.

 

Når man i tillegg stiller den inn slik at den kun overklokker når den er i bruk (altså kun når skjermen er på...) så vil det ikke gå nevneverdig ut over batteritiden.

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Testet HTC PhonePad på min Eten X500+ nå og det funket ikke helt som det skulle kan man si. Har VGA-skjerm, så jeg måtte skaffe VGA-versjonen og det er tydeligvis ikke noen VGA-versjon som støtter norsk T9 (prøvde test-versjonen som ligger i den tråden på XDA uten hell). Ser tydelig hvor stor forskjell det er på VGA og QVGA med phonepad :p

 

Satser på at noen lager en internasjonal versjon som støtter VGA og Norsk T9

Lenke til kommentar
en ny problem...når man velger en mp3 sang som ringetone....så kopierer mobilen sangen fra minnekort til mobil minne!! det er jo ikke noe godt.....siden jeg har kun 32.46mb totalt ..og 15.45 mb er ledig!

 

 

også en ting til.... i minne meny på htc touch...så har jeg Program totalt 47.90mb

brukt 40.57mb ledig kun 7.33...er det nok? kan man slette noe for å få mer?

 

Lag mappen "My Documents" på minnekortet og sleng .mp3 filene inn her. Så skal de dukke opp der du velger ringetone og sms/alarm-varsling.

 

"Program" er minnet for kjørendre programmer (RAM?). Så her må du lukke noen programmer for å frigjøre mer minne. Gå på Task Manageren og se om du har mange programmer som kjører. Eventuelt ta en soft-reset/reboot (trykk inn den lille knappen ved ladepluggen med stylusen.) Da vil alle kjørende programmer lukkes.

9065443[/snapback]

 

 

thanx AeroX... :D

nå har jeg en del sanger å velge mellom som ringetoner :thumbup:

 

i meny "lyder og varslinger" får jeg de..slik at jeg kan bruke dem for forskjellige programmer..

 

men...jeg får ikke de mp3 filene inn i alarmen!

 

trenger jeg å lage en annen folder på minnekortet?

Lenke til kommentar

Til alle dere som tenker på å overklokke touchen...

 

Satt opp dynamisk klokking her nå med 143mhz som minimum og 247mhz som max.

 

Fungerer ypperlig. Mindre strømforbruk og varme når man ikke bruker mobilen og fin ytelse når man trenger det!

 

Det beste fra begge verdener..

 

Skal teste litt ut hvor lavt jeg kan sette minimums-frekvensen uten at jeg merker problemer med ytelsen. Bedre batterilevetid er jo aldri negativt :)

 

Lar noen andre teste hva som er max :innocent:

Lenke til kommentar
kan man få sånne overganger på elkjøp eller expert?

9067528[/snapback]

 

Jeg har ikke sett noe tilbehør til HTC i norske butikker eller nettbutikker enda. Ellers så er jo et bra alternativ å kjøpe slikt på ebay om du har paypal / kredittkort eller noe.

 

Edit: Skriveleif

Endret av kristoffer2200
Lenke til kommentar
Til alle dere som tenker på å overklokke touchen...

 

Satt opp dynamisk klokking her nå med 143mhz som minimum og 247mhz som max.

 

Fungerer ypperlig. Mindre strømforbruk og varme når man ikke bruker mobilen og fin ytelse når man trenger det!

 

Det beste fra begge verdener..

 

Skal teste litt ut hvor lavt jeg kan sette minimums-frekvensen uten at jeg merker problemer med ytelsen. Bedre batterilevetid er jo aldri negativt :)

 

Lar noen andre teste hva som er max :innocent:

9067086[/snapback]

 

Er dette en forhåndsvis enkel prosedyre? Kunne du vært så snill at du kunne lagd håndbok i miniatyr? Bare en 1-2-3.

Lenke til kommentar
Er dette en forhåndsvis enkel prosedyre? Kunne du vært så snill at du kunne lagd håndbok i miniatyr? Bare en 1-2-3.

9067975[/snapback]

Hi, hi :!:

Jeg hadde tenkt å vente med å overklokke, men falt for fristelsen ...

 

Programmet heter BatteryStatus og er freeware. Det er så enkelt at det ikke er nødvendig å legge ut en beskrivelse til hvordan du bruker det.

 

Etter at du har innstalert programmet legger det seg på 1. siden din. Trykk på ikonet og hold det nede litt så åpner menyen seg, resten er kjempeenkelt!

 

Bare med 247 MHz flyter mobilen mye raskere, og mine nett-TV sider fungerer mye bedre ...

 

Tobias :thumbup:

Lenke til kommentar
Er dette en forhåndsvis enkel prosedyre? Kunne du vært så snill at du kunne lagd håndbok i miniatyr? Bare en 1-2-3.

9067975[/snapback]

Hi, hi :!:

Jeg hadde tenkt å vente med å overklokke, men falt for fristelsen ...

 

Programmet heter BatteryStatus og er freeware. Det er så enkelt at det ikke er nødvendig å legge ut en beskrivelse til hvordan du bruker det.

 

Etter at du har innstalert programmet legger det seg på 1. siden din. Trykk på ikonet og hold det nede litt så åpner menyen seg, resten er kjempeenkelt!

 

Bare med 247 MHz flyter mobilen mye raskere, og mine nett-TV sider fungerer mye bedre ...

 

Tobias :thumbup:

9068034[/snapback]

 

hvor får man BatteryStatus fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...