Thombr86 Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 er det noen av der som vet av en forholdsvis enkel måte å støydempe strømforsyninga, uten for mye ramponering. har AOpen hq45 (pro?) med standar strømforsyning. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Slik støydempa jeg min 250W PSU fra mitt AOpen HQ45 i 10 enkle punkter: 1. Tok en stjernetrekker fra verktøykassa 2. Skrudde av skruene så jeg kunne fjerne sidedekselet på toweret 3. Skrudde ut skruene så PSU ble løs 4. La PSU på pulten 5. Skrudde opp dekselet på PSU 6. Fant en kniv 7. Kutta av ledningene til vifta 8. Skrudde løs vifta (med skrutrekkeren) 9. Passa på at ledningstumpene i PSU ikke kunne kortsluttes 10. Gjorde punkt 5-1 bakvendt voila null støy og funker helt flott Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 vanskelig, mye utstyr?? men jeg synes det ser ut som at du fjerna vifta helt??? har du andre kab.vifter i tilleg?? blir det ikke varmt i boxen da?? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Det er bare 250watt vet du, den blir nesten ikke varm. Man kan nok med trygghet frjerna vifta helt Lenke til kommentar
quack Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Eller man kan gjøre det enda enklere enn AL: 1. Finn en skrutrekker i verktøykassa. 2. Stikk den inni PSU-vifta og la den sitte der. Jeg er glad i PCen min. Lenke til kommentar
Gollum_r Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hei, jeg har klokket ned farten på PSU viften min med en Topower viftestyring (fra microplex). Har i tillegg satt inn en Papst vifte som blåser inn i psu en. Topover viftestyringen har jeg brukt på alle viftene mine og den er nærmest lydløs. (Bortsett fra den fordømte IBM disken som jeg lengter etter å få skiftet) Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 tok å kobla ut vefta,,,,,, vart varmt ja!!!!! + 20*C CPU=75*C HK=48*C UFF UFF, kobla a på igjen bli nytt kabinett snart, Raidmax ventele!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå