EinarEriksen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Sandisk har plassert Nokia N95 på kompatibilitetslisten for sitt nye minnekort på 4 GB. Les mer Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 istedet for at utviklingen bare går fremover, kaller de det high capasity så de kan lage en illusjon av at det er skikkelig mye for hva som er "vanlig" og at vi lever nesten i fremtiden.. det er iallefall en virkning.. Lenke til kommentar
Surrections Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Noen som vet når herligheten kommer på markedet? Dette ser jeg frem til Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har ikke peiling når det kommer. Men skal kjøpe det siden jeg har en N95 og mange andre! Har ca. 12 mobiler som er rimelig nye! Den eldste er kjøpt i desember 2006 Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Da kan man ha enda mer innpå mobilen, som f.eks msuikksamling. Dette er ihvertfall en begynnelse. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Jeg synes det er noe uproft å gi inntrykk for at dette stemmer, og så kun henvise til informasjon som det går spekulasjoner om kan være feil. Skal man skrive artikkel så bør man kontrollere akkurat slik informasjon. Jeg håper og antar at Sandisk hadde rettet det om det var feil, men det er litt korttenkt å levere ut informasjonen som en sannhet. I alle fall ikke uten å få en ordentlig bekreftelse først. Edit: Det er kanskje litt streng ordlegging, men jeg har visst om dette en god stund nå. Og jeg er ennå usikker på om det stemmer siden Nokia ikke endrer på sin info, og dette har irritert meg litt. Endret 7. juni 2007 av joebush Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg