Cannabiskopen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg spiller ikke WoW, men masse GW. Daniel 8800423[/snapback] Aaaaand? Jeg spiller bittebittelitt WoW, rundt 1 time i uka max, også spiller jeg litt Stepmania for tida. Uansett, OnTopic: Såklart er det ikke noe urealistisk at også fotballnerder spiller WoW og dataspill. Men det forventes rett og slett ikke at de gjør det fordi WoW blir sett på som på lik linje som å røyke hasj omtrendt. Hvertfall av noen. Kanskje som å snuse for folk flest. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Ja han er nerd. . . 8802382[/snapback] Oh, oh! The almighty has spoken. It is clear! Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Er dette en konkurranse om å spille minst? Skjønner ikke hvorfor du kaster bort 100,- NOK i måneden på et spill som du spiller 1 time i uka. Kunne like godt ha sittet på 123spill. Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hmm... Kanskje landslaget burde skaffe en landslags prest kanskje han kunne gitt Ivers en stamina-buff Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det er da ikke snakk om avhengighet! Du snakker om WoW som om det er noe man enten baserer hele livet sitt på eller ikke spiller. 8791092[/snapback] Ja, ingen av oss som spiller wow gjør noe annet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Nerd er kos punktum Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Kan ikke skjønne hva som er så galt med å spille Wow hvis du er kjendis. De er da som oss utenom at de har et spesielt yrke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 At det var Steffen sjokkerte meg ikke så mye egentlig Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 At det var Steffen sjokkerte meg ikke så mye egentlig Kunne vært Brede og da Som Riise sier mangler han kun brillene for å være den perfekte nerd Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hahaha! Ivers er alltid den som er hissig på PS2'en og alt det der. Han er faen meg en unge enda! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 *kremt* Klarne halsen litt... Hvem faen bryr seg om noen spiller WoW eller ikke!? Er de ikke vanlige folk hvis de spiller et dataspill? Nå får det faen meg være nokk! Takk Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Grunnen til at dette blir tatt opp er vel mest sannsynlig fordi WoW er utrolig avhengende spill (Spiller ikke selv, men se på de som slutter på skolen, eller har mye fravær fordi de sitter å spiller WoW (har en slik i klassen)). WoW er en plage i mine øyne. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg syntes han skal få spille - hvorfor ikke liksom? Han er like normal som alle oss andre her. Noe må man gjøre på fritiden! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg syntes han skal få spille - hvorfor ikke liksom? Han er like normal som alle oss andre her. 8816182[/snapback] Ehh, nei? Han er en verdenskjent fotball spiller? Såklart er han da ikke like normal som deg og meg. Det sier seg selv at det blir litt merkelig når en fotballspiller spiller WOW. WoW er omtrent synonymt med late, daffe folk som spiller litt for mye. Fotballspillere skal være treningsnarkomane som kun.. vel.. trener! Lenke til kommentar
Namek Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Noen som tror han har lest denne tråden? Sitter sikkert hjemme å googler seg selv mens han raider(no offence) Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ehh, nei? Han er en verdenskjent fotball spiller? Såklart er han da ikke like normal som deg og meg. Det sier seg selv at det blir litt merkelig når en fotballspiller spiller WOW. WoW er omtrent synonymt med late, daffe folk som spiller litt for mye. Fotballspillere skal være treningsnarkomane som kun.. vel.. trener! Vel,Ole Gunnar Solskjær spiller Football Manager og Carew/Helstad er hekta på Myspace så det er helt mulig å være fotballstjerne og fortsatt være på data. Forresten,Iversen verdenskjent? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det er da ikke snakk om avhengighet! Du snakker om WoW som om det er noe man enten baserer hele livet sitt på eller ikke spiller. 8791092[/snapback] Ja, ingen av oss som spiller wow gjør noe annet 8809368[/snapback] Selvfølgelig gjør vi ikke det. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det er da ikke snakk om avhengighet! Du snakker om WoW som om det er noe man enten baserer hele livet sitt på eller ikke spiller. 8791092[/snapback] Ja, ingen av oss som spiller wow gjør noe annet 8809368[/snapback] Selvfølgelig gjør vi ikke det. 8821106[/snapback] Nei gud forby at vi som har en lvl 70 ikke raider 25 timer om dagen 8 dager i uka Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Nei gud forby at vi som har en lvl 70 ikke raider 25 timer om dagen 8 dager i uka 8821285[/snapback] Trodde det var almenn kunnskap jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå