Gå til innhold

Steffen Iversen spiller WoW, fotballnerd?

erichax

Anbefalte innlegg

Jeg spiller ikke WoW, men masse GW. :)

Daniel :)

8800423[/snapback]

Aaaaand?

Jeg spiller bittebittelitt WoW, rundt 1 time i uka max, også spiller jeg litt Stepmania for tida. :ermm:

Uansett, OnTopic:

Såklart er det ikke noe urealistisk at også fotballnerder spiller WoW og dataspill. Men det forventes rett og slett ikke at de gjør det fordi WoW blir sett på som på lik linje som å røyke hasj omtrendt. Hvertfall av noen. Kanskje som å snuse for folk flest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

*kremt* Klarne halsen litt...

Hvem faen bryr seg om noen spiller WoW eller ikke!? Er de ikke vanlige folk hvis de spiller et dataspill? Nå får det faen meg være nokk!

Takk

Lenke til kommentar

Grunnen til at dette blir tatt opp er vel mest sannsynlig fordi WoW er utrolig avhengende spill (Spiller ikke selv, men se på de som slutter på skolen, eller har mye fravær fordi de sitter å spiller WoW (har en slik i klassen)).

WoW er en plage i mine øyne.

Lenke til kommentar
Jeg syntes han skal få spille - hvorfor ikke liksom? Han er like normal som alle oss andre her. :)

8816182[/snapback]

Ehh, nei? Han er en verdenskjent fotball spiller? Såklart er han da ikke like normal som deg og meg.

Det sier seg selv at det blir litt merkelig når en fotballspiller spiller WOW. WoW er omtrent synonymt med late, daffe folk som spiller litt for mye. Fotballspillere skal være treningsnarkomane som kun.. vel.. trener!

Lenke til kommentar
Ehh, nei? Han er en verdenskjent fotball spiller? Såklart er han da ikke like normal som deg og meg.

Det sier seg selv at det blir litt merkelig når en fotballspiller spiller WOW. WoW er omtrent synonymt med late, daffe folk som spiller litt for mye. Fotballspillere skal være treningsnarkomane som kun.. vel.. trener!

Vel,Ole Gunnar Solskjær spiller Football Manager og Carew/Helstad er hekta på Myspace så det er helt mulig å være fotballstjerne og fortsatt være på data.

Forresten,Iversen verdenskjent?

Lenke til kommentar
Det er da ikke snakk om avhengighet! Du snakker om WoW som om det er noe man enten baserer hele livet sitt på eller ikke spiller.

8791092[/snapback]

Ja, ingen av oss som spiller wow gjør noe annet :roll:

8809368[/snapback]

Selvfølgelig gjør vi ikke det. :roll:

Lenke til kommentar
Det er da ikke snakk om avhengighet! Du snakker om WoW som om det er noe man enten baserer hele livet sitt på eller ikke spiller.

8791092[/snapback]

Ja, ingen av oss som spiller wow gjør noe annet :roll:

8809368[/snapback]

Selvfølgelig gjør vi ikke det. :roll:

8821106[/snapback]

Nei gud forby at vi som har en lvl 70 ikke raider 25 timer om dagen 8 dager i uka :ermm:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...