Xtra Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvorfor bryr vi oss? De er ikke overmennesker, de er riktignok kjendiser, på et eller annet vis, men de er fortsatt mennesker. Jeg tviler på at Iversen og de eventuelle andre som måtte spille WoW av de, spiller like mye som de aller fleste gjør. Da hadde han nok fått fyken fra RBK rimelig raskt Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvorfor bryr vi oss? De er ikke overmennesker, de er riktignok kjendiser, på et eller annet vis, men de er fortsatt mennesker. Jeg tviler på at Iversen og de eventuelle andre som måtte spille WoW av de, spiller like mye som de aller fleste gjør. Da hadde han nok fått fyken fra RBK rimelig raskt 8790574[/snapback] Han spiller nok like mye som de aller fleste gjør. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det er da ikke no mer spesielt at en kjendis blir avhengig av et spill enn manne i gata. Var selv avhengig av WoW før, og veit at det er skummelt å komme seg ut av det. Skjønner Iversen godt :!: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det er da ikke no mer spesielt at en kjendis blir avhengig av et spill enn manne i gata. Var selv avhengig av WoW før, og veit at det er skummelt å komme seg ut av det. Skjønner Iversen godt :!: 8790891[/snapback] Det er da ikke snakk om avhengighet! Du snakker om WoW som om det er noe man enten baserer hele livet sitt på eller ikke spiller. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det er da ikke no mer spesielt at en kjendis blir avhengig av et spill enn manne i gata. Var selv avhengig av WoW før, og veit at det er skummelt å komme seg ut av det. Skjønner Iversen godt :!: 8790891[/snapback] Det er da ikke snakk om avhengighet! Du snakker om WoW som om det er noe man enten baserer hele livet sitt på eller ikke spiller. 8791092[/snapback] For meg så var det det. For alle vennene mine også. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 For meg så var det det. For alle vennene mine også. 8791148[/snapback] Da dreit du deg ut. De fleste er ikke sånn. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 For meg så var det det. For alle vennene mine også. 8791148[/snapback] I så fall lider dere alle av en skremmende mangel på selvkontroll. Brorparten av alle WoW-spillere er helt vanlige mennesker som enkelt greier å begrense spilletiden sin. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 For meg så var det det. For alle vennene mine også. 8791148[/snapback] I så fall lider dere alle av en skremmende mangel på selvkontroll. Brorparten av alle WoW-spillere er helt vanlige mennesker som enkelt greier å begrense spilletiden sin. 8791180[/snapback] Er kommet over det nå da Lenke til kommentar
-mads Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jess! Enda en grunn til å hate Steffen Iversen! Jeg er konsekvent i mot Rosenborg spillere... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jess! Enda en grunn til å hate Steffen Iversen! Jeg er konsekvent i mot Rosenborg spillere... 8791237[/snapback] Sier vel litt mer om deg enn om noen andre, gjør det ikke? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jess! Enda en grunn til å hate Steffen Iversen! Jeg er konsekvent i mot Rosenborg spillere... 8791237[/snapback] Så saklig av deg. (: Litt som om jeg skulle hate deg fordi på har en iPod, hører på Turboneger og har en CPU fra Intel i datamaskinen din. Lenke til kommentar
-mads Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jess! Enda en grunn til å hate Steffen Iversen! Jeg er konsekvent i mot Rosenborg spillere... 8791237[/snapback] Sier vel litt mer om deg enn om noen andre, gjør det ikke? 8791250[/snapback] Det er da ikke unormalt å hate Rosenborg-spillere? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jess! Enda en grunn til å hate Steffen Iversen! Jeg er konsekvent i mot Rosenborg spillere... 8791237[/snapback] Så saklig av deg. (: Litt som om jeg skulle hate deg fordi på har en iPod, hører på Turboneger og har en CPU fra Intel i datamaskinen din. 8791270[/snapback] Mest sansynlig hater han deg om du vet forskjellen på de 4 (5) tingene. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Han spiller nok like mye som de aller fleste gjør. Så var det det å definere "de fleste" og hvor mange timer/uken de spiller. Så kan diskuteringen begynne. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg spiller 2-3 timer i uken. Kryper meg sakte men sikkert opp mot 70. Har ingen trang til å spille mer. Lenke til kommentar
tortortel Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg spiller 2-3 timer i uken. Kryper meg sakte men sikkert opp mot 70. Har ingen trang til å spille mer. 8793611[/snapback] OK???? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg spiller 2-3 timer i uken. Kryper meg sakte men sikkert opp mot 70. Har ingen trang til å spille mer. 8793611[/snapback] OK?? 8793639[/snapback] What the fuck is WTF? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg spiller ikke WoW, men masse GW. Daniel Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Kjendiser er helt vanlige mennesker som oss De må ha noe og gjøre på fritida! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå