Gå til innhold

Siemens og SMS??

Anbefalte innlegg

Har registrert at S55 er kommet i butikkene. Har aldri vært borti en Siemens telefon.

Lurer på hvordan SMS funker på S55...om det er bra!! Regner med at det er T9 ordbok!?

For å si det på en enkel måte, så lurer jeg på om det å skrive SMS er like enkelt på en S55 som på Nokia og etterhvert Sony E??

Noen som har erfaring med Siemens og om S55 er en bra telefon?

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå en Siemens C35, og har hatt den nå i snart to år. har ikke hatt ett eneste virkelig problem med den. enest at den har slått seg av automatisk noen få ganger. tror siemens er de mobilene med færrest problemer. ihvertfall ikke kjøp Nokia, etter dagens statistikker. :-? ..

På min C35 er det ihvertfall T9 ordliste, så jeg regner med at Siemens har lagt med det på S55 også :)

ihvertfall, for noen få dager siden bestilte jeg S55, og jeg sitter nå spent og venter på den.. de hadde den ikke på lager enda, men jeg har vel den her iløpet av MAKS 3 uker.. :D:D:D gleder meg ENORMT!

denne telefonen virker utrolig bra. det er så og si en T68i, pluss java og polyfoniske ringetoner pluss noen andre ting, og alle vet at T68i er en ekstremt bra telefon :D

jeg gleder meg vilt til S55 kommer nede på postkontoret, med mitt navn på :D

JEG mener ihvertfall at SMS på Siemens er kjekt, ihvertfall på min C35..

men jeg har ikke vært så altfor mye borti T9 da.. :(

les infosync's test av Siemens S55 her: http://www.infosync.no/show.php?id=2814

fikk 5 av 6 der da :D

Lenke til kommentar

Jeg synes Siemens er mye enklere å skrive SMS på enn Nokia. På Siemens ser du på displayet hvilke bokstaver/tegn som ligger under hver tast. Nokia har ingen slik funksjon, så det går tregere spesielt på tegn du bruker litt sjelden.

Selvsagt har S55 T9.

S55 ser ut til å ha svært lite bugs/problemer (i motsetning til Nokia). Jeg har brukt en i 2 måneder nå og er meget fornøyd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...