morgan_kane Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 bare ka det gjør. om det gjør siktet mindre, eller bedre å se. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det endrer fargen på siktet hver gang en trykker på mouse1. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen som har scriptet som kjøper og dropper Glocks til det er tomt for penger? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kan man binde slik at man f.eks. kjøper vest første gang man trykker en bind, og vesthelm neste gang man trykker den samme binden? Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hva skal jeg gjøre med "teksten" prøvde å skrive dette i console bind "F1" "m4a1; ak47; deagle; flash; flash; hegren; defuser; vesthelm; primammo; secammo; Men den fant det ikke ... hvor skal jeg skrive ? har jeg skrevet noe feil ? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Du avslutter med en ; og ikke " ? bind "F1" "m4a1; ak47; deagle; flash; flash; hegren; defuser; vesthelm; primammo; secammo" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå