Floppen Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Når jeg skal skru på pc'n kommer det 3 kjappe pip og den henger. Må trykke på reset knappen for å få den i gang. Dette skjer nesten hver gang jeg skal starte maskinen. En jeg kjenner har samme problem med et annet merke raden 9700 pro kort. Noen som vet hva dette kommer av? Maskina: Abit kr7a xp1900 soundblaster live nettverkskort 512 mb ram 2x wd 80gb Hercules radeon 9700 pro 128mb 340w power Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Nei, men hva sier bruker manualen om de 3 korte pipene. De sier ifra at noe er galt? Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 har dere plugga i den ekstra strømkabelen ? hehe.. Lenke til kommentar
Floppen Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 har dere plugga i den ekstra strømkabelen ? hehe.. Joda. har plugga i den. Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Leste om det der i går kveld... Har nemlig tenkt å anskaffe meg et 9700 pro kort selv. Du måtte stille inn på noen minne instillinger i biosen... se om du finner det på forumet på www.tomshardware.no eller www.houseofhelp.com... Jeg husker det ikke igjen.. lykke til! 8) Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 3 pip er rammen på ABIT hovedkort, ta den ut, sett den inn igjen, pass på at du ikke er statisk. Bytt evt. ramslot'n Des, OUT! Lenke til kommentar
Floppen Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Mulig det er 4 pip. Uansett er det ikke ramen. Alt ordna seg etter jeg flasha til nyeste bios. En feil ved kombinasjonen av radeon 9700 og visse typer strømforskyninger. Takker for alle svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå