krakil Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Har prøvd å søke rundt på nettshopper, men uten hell.. =/ Nærmeste jeg kommer er noe slikt som et alternativ, men regner med at det er en dårligere løsning..? Endret 6. juni 2007 av krakil Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Microplex har, men de er utsolgt. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P4EXT&mcat=c533 Lenke til kommentar
krakil Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Takker og bukker! =) Er det noen vits i å gå for en slik i stedet? Jeg har 8-pins på hovedkortet, men kjører i dag bare med vanlig 4-pins kabel. Hva er de 4 siste godt for? Var ganske stiv pris for en kabel syns jeg.. I tillegg så skjøter den såpass lite at jeg må til med forlengelseskabelen uansett.. Edit: LOL! Endret 5. juni 2007 av krakil Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 8 pin er kun 2x4 pin så det vil ikke ha noen betydning med en slik kabel bortsett fra at den er litt lenger Lenke til kommentar
krakil Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Hmm.. Har det ellers ingenting å si? Så om jeg bruker 4-pin eller 8-pin er totalt likegyldig..? Hvorfor i all verden har de byttet fra 4 til 8 da egentlig..? Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det som er meningen er at når du bruker 8 så sendes dette på to forskjellige utganger på PSU og det vil da bli en økning i ampere, men med en slik adapter du linket til blir det kun tatt fra en utgang og så delt opp i to og du vil derfor ikke merke noen forskjell. Lenke til kommentar
krakil Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Ah, okei. takker =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå