xxexx Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Vet ikke helt hvor denne tråden skulle vært men.. Er det noen som vet hvordan det står til med kalsium-innholdet i denne osten? Den er laget av litt andre produkter enn vanlig ost. Jeg drikker ikke melk, så jeg trenger det jeg får av kalsium gjennom det jeg spiser av ost til vanlig. Men er det dumt av emg å "bytte" ost til denne? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Ifølge fabrikken, så har de bare byttet ut melkefettet med plantefett. Det skulle bety at den inneholder alt det andre som en vanlig ost inneholder, også kalsium. Jeg spiser den endel selv, da jeg liker konseptet. Den smaker helt ok, om enn litt annerledes. Endret 5. juni 2007 av AvieN Lenke til kommentar
xxexx Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Okei;D Takk! Jeg syns den er så god å skjære i:D Det bli så jevnt Lenke til kommentar
synsing Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Oversikt over næringsinnhold i osten. Du kan imidlertid fint få i deg nok kalsium uten å drikke melk og spise ost og andre melkeprodukter. Grønnsaker er en utmerked kilde. Kaseinet i melka legger også en demper på opptaket av kalsium, samt andre vitaminer og mineraler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå