markusa Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) OVERSETT TIL TYSK a) Denne bilen går svært raskt. b)Disse bilene er ganske dårlige. c) Hvilken bok er dette? d) Hvilket hus ligger der? e) Hvilke bøker er best? f) Dette foredraget begynner nå. g) Denne jenta er veldig vakker. h) Disse jentene er ikke her. i) Denne billetten er billig. j) Denne husleia er for høy. Endret 5. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Dieses Auto geht sehr scnell Diese Auts saugen Welches Buch ist die? Welches Haus ist da droben? Welche Bucher er am best? Diese Vorstellung beginnt jet Dieses Madchen ist ser hubsch Diese Madchen arent her Diese Karte ist billigst Diese Miete ist zu hog Kan ikke tysk, men oversetteren kan det Kvalitet lav... Lenke til kommentar
markusa Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Er du sikkert på dette...? Jeg har prøvd mæ fram til no.. å kommet fram til 3. a) Denne bilen går svært raskt. dieser Vagen geht sehr schnell b)Disse bilene er ganske dårlige. diese Autos sind ziemlich schlechte c) Hvilken bok er dette? Was führ ein Buch ist das. d) Hvilket hus ligger der? welches Haus liegt dort e) Hvilke bøker er best? welche Bücher sind die besten f) Dette foredraget begynner nå. dieses Vortragt beginnt jetzt g) Denne jenta er veldig vakker. dieses Madchen ist sehr schön h) Disse jentene er ikke her. diese Madchen sind nicht hier i) Denne billetten er billig. diese Eintrittskarten sind billig j) Denne husleia er for høy. Diese Hausmiete ist zu groß. Men kan være jeg tar feil, er ingen tysk ekspert... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 brukte bare www.freetranslation.com, du har nok mer rett enn den sida, men når jeg hadde tysk innlevering fikk jeg ikke noen feil når jeg brukte freetranslation, nå skal det også nevnes at jeg ikke skrev inn setninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå