papirvann Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 hvordan kan jeg lagre for eksempel denne: http://www.djprotex.com/freakforum/ i firefox? det står ikke noe om å lagre på høyrejklikkemenye. ikke på urørt heller Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Funker det ikke å bare trykke på den da? Gjorde det her. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Lagre lenkja som ... (Eg har nynorsk Fx; det er nummer fire på menyen.) Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Sånn gjøres det 8787024[/snapback] er det der i FF? når jeg trykker på den så kommer den forbanna qouicktime spilleren, og jeg kan ikke fjerne den siden jeg bruker itunes. diskusjon.bmp slik er det for meg Endret 5. juni 2007 av naits360 Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 hvis du høyreklikker på linken, så får du opp en del av de valgene i bildet til MaSo. da velger du Lagre lenke som ... fra listen. du kan da velge hvor du vil lagre filen. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Sidan han har engelsk vert det Save target as. På skjermskotet du posta naits (bruk PNG forresten) ser det ut som du har klikka på biletet. Det er ein annan meny når du klikker på lenkjer. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 der fant jeg ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå