Laserbeam Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg leiter etter en HL2 clan, ikke en for proffe gamere men en clan for folk som liker å spille HL2: DM for å ha det gøy og ikke spille det så veldig seriøst. Lenke til kommentar
nets Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Jeg tror mye av spillingen foregår 1v1 , men jeg er med på å lage en useriøs clan bare for å ha det morro i HL2 DM Endret 5. juni 2007 av Nets Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Synes også det ville vært kjekt å joine en useriøs HL2: DM clan hvis det finnes Lenke til kommentar
SkauG^ Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Dead End [clanen jeg eier] har nå kun Cs:Source lag men skal lage Hl2/Hl2 DM,WoW Guild osv osv http://Dead-End.comando-soldiers.com så kan dere få oprette et lag og vi har en Ts2/vt til dere da. Vi prøver og oppbygge et lite comunnety. -Krav: -Skal hete Dead End [tag -dE-] -Være aktive -Spille "pcw'r elr hva det er i Hl2" (jeg veit ikke, har ingen erfaring) -Må ikke men gjerne har daglige prac pcw -oppføre dere på Ts2/Vt -Og skill kan ikke jeg styre det er deres lag dere får velge CL/CO og krav til deres members Endret 10. juni 2007 av TheEmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå