Arinomi Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 For tiden irriterer jeg meg litt over snapback-funksjonen. Så klart, den er helt grei og ganske nyttig til tider. Men når man skal sitere folk på samme side, blir det litt unødvendig, og bortkastet plass. Derfor foreslår jeg en funksjon i Kontrollpanel, som lar oss slå av og på snapback når vi siterer, slik at vi kan slippe å fjerne den manuelt, om det skulle trenges. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Det tar så lite tid å fjerne snapback-taggen manuelt at jeg, personlig, synes det blir unødvendig med et system som tar hensyn til hvor mange poster det er mellom ditt og det siterte innlegget, og øvrige preferanser. Forøvrig er jo snapback er knøttlite ikon, jeg klarer ikke se hvordan dette tar så mye plass. Det er jo snakk om bare 10x10 pixler gjemt helt til høyre i sitatene: Dersom du synes det blir rotete er kanskje et bedre alternativ å dempe fargene på det ikonet til f.eks noe lyseblått som står i stil med resten av forumet. Endret 5. juni 2007 av skag1 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Nei. Snapback er en hendig funksjon. Å fjerne manuelt er så alt for lite jobb til at det skal kunne vurderes. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Syns ikke det er nødvendig å fjerne det. Det tar knapt noe som helst plass og er en serdeles nyttig funksjon. Hvis innlegget er så nærme at man ser det uansett bør man heller vurdere å fjerne hele sitatet. Det er tross alt en funksjon som krever såpass plass at det kan være plagsomt til tider. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Stemmer heller for en løsning der snapback plasseres i samme linje som nick og tid og dato for det siterte innlegget, og ikke på en egen linje helt til høyre i den siterte teksten slik som det er nå. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Stemmer heller for en løsning der snapback plasseres i samme linje som nick og tid og dato for det siterte innlegget, og ikke på en egen linje helt til høyre i den siterte teksten slik som det er nå. 8810283[/snapback] Helt enig. Slik som i dette eksemplet. Det er jo i grunn lett, bare å fjerne [høyre]-taggen. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 NorthGarden: Trur Mr.Berg mente øverste linjen. Ikke nederste. Dog krever vel dette litt modding av forumet. Noe kanskje Ueland ikke er så veldig keen på med tanke på oppdateringer. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ah, leste innlegget hans om igjen, og skjønte hva han mente nå. Men er ideén i innlegget mitt så dumt da? Om man fjerner [høyre]-taggen, hopper ikke snapback-ikonet ett linjeskift ned, og sitatet blir ikke like uoversiktlig. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Snapback-knappen er kjekk å ha. Er enig i at høyre-taggen burde fjernes. Da blir sitatet mer oversiktlig (ikkenoe unødvendige linjeskift) og knappen settes mer i kontekst med selve sitatet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 NorthGarden: Trur Mr.Berg mente øverste linjen. Ikke nederste. Dog krever vel dette litt modding av forumet. Noe kanskje Ueland ikke er så veldig keen på med tanke på oppdateringer. 8812904[/snapback] Korrekt, spesielt siden vi skal oppgradere nå i sommer. Eksakt tidspunkt kommer vi ikke ut med siden vi skal utføre litt service på forumet først. (Ja vi liker å holde kortene tett til brystet) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg