Gå til innhold

Attraktive arbeidsgivere i Bergen

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt så smått å se meg om etter en ny arbeidsgiver. For tiden jobber jeg i et forholdsvis lite selskap i Bergen, hvor jeg driver med windows programmering i c++. Her har jeg jobbet et drøyt år. Ellers har jeg hovedfag fra universitetet i bergen med fokus på programmering.

Jeg ønsker nå å ta steget videre til et selskap hvor det er gode muligheter for faglig utvikling samt at det sosiale miljøet er bra. Jeg er interessert i å jobbe med både microsoft teknologi og Java.

Hvilke selskaper/firma vil du anbefale?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har begynt så smått å se meg om etter en ny arbeidsgiver. For tiden jobber jeg i et forholdsvis lite selskap i Bergen, hvor jeg driver med windows programmering i c++. Her har jeg jobbet et drøyt år. Ellers har jeg hovedfag fra universitetet i bergen med fokus på programmering.

Jeg ønsker nå å ta steget videre til et selskap hvor det er gode muligheter for faglig utvikling samt at det sosiale miljøet er bra. Jeg er interessert i å jobbe med både microsoft teknologi og Java.

Hvilke selskaper/firma vil du anbefale?

På forhånd takk!

8786738[/snapback]

Du bør ha en rimelig god forklaring overfor eventuelle nye potensielle arbeidsgivere hvorfor du ikke ble lenger i din nåværende jobb. Jobb-hoppere skyr de som pesten.

Werner

Lenke til kommentar

Litt OT her nå, men jeg synes nå forsvåvidt at den grunnen OP oppgir her er ganske grei? Å bytte jobb fordi man føler at man stagnerer / ikke får videreutviklet seg i sin nåværende jobb er i høyeste grad en ganske vanlig årsak til å skifte jobb, spesielt hvis man beveger seg oppover i en slags karriærestige.

Når det gjelder selskap i Bergen, så kan du kanskje ta en titt på selskap som Delfi Data, Hands, Webstep eller Avenir?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...