MrLova Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg har begynt så smått å se meg om etter en ny arbeidsgiver. For tiden jobber jeg i et forholdsvis lite selskap i Bergen, hvor jeg driver med windows programmering i c++. Her har jeg jobbet et drøyt år. Ellers har jeg hovedfag fra universitetet i bergen med fokus på programmering. Jeg ønsker nå å ta steget videre til et selskap hvor det er gode muligheter for faglig utvikling samt at det sosiale miljøet er bra. Jeg er interessert i å jobbe med både microsoft teknologi og Java. Hvilke selskaper/firma vil du anbefale? På forhånd takk! Lenke til kommentar
___ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg har begynt så smått å se meg om etter en ny arbeidsgiver. For tiden jobber jeg i et forholdsvis lite selskap i Bergen, hvor jeg driver med windows programmering i c++. Her har jeg jobbet et drøyt år. Ellers har jeg hovedfag fra universitetet i bergen med fokus på programmering. Jeg ønsker nå å ta steget videre til et selskap hvor det er gode muligheter for faglig utvikling samt at det sosiale miljøet er bra. Jeg er interessert i å jobbe med både microsoft teknologi og Java. Hvilke selskaper/firma vil du anbefale? På forhånd takk! 8786738[/snapback] Du bør ha en rimelig god forklaring overfor eventuelle nye potensielle arbeidsgivere hvorfor du ikke ble lenger i din nåværende jobb. Jobb-hoppere skyr de som pesten. Werner Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Litt OT her nå, men jeg synes nå forsvåvidt at den grunnen OP oppgir her er ganske grei? Å bytte jobb fordi man føler at man stagnerer / ikke får videreutviklet seg i sin nåværende jobb er i høyeste grad en ganske vanlig årsak til å skifte jobb, spesielt hvis man beveger seg oppover i en slags karriærestige. Når det gjelder selskap i Bergen, så kan du kanskje ta en titt på selskap som Delfi Data, Hands, Webstep eller Avenir? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå