nets Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg driver å skriver utstyrliste for en skoleoppgave hvor vi har lagd noen nettverkskabler med RJ45 plugger. Selve spørsmålet er hva det klemmeverktøyet for å klemme fast RJ45 pluggene heter. Takker for raske svar, oppgaven skal leveres før kl 13.30 Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Heter vel krympetang tror jeg, mulig det har flere navn. Her er et eksempel Lenke til kommentar
nets Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Takker for raskt svar Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Heter Modulartang. Så vet du det Lykke til med oppgaven. Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Vertktøy for klemming Et par armer og et kinn kommer du langt med Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Verktøy for klemming. Må vel være armer det! Lenke til kommentar
nets Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Modulærtang har jeg hørt før. Men krympetang funker vel det også - skrev det i oppgaven. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Modulærtang har jeg hørt før. Men krympetang funker vel det også - skrev det i oppgaven. 8790151[/snapback] Modulærtang er det korrekte begrepet. Du kan prøve å spørre på ElektroScandia etter en en "krympetang" (noe som igrunn kan sies å være minst 100 forskjellige produkter - om ikke tusenvis dersom du også utvider horisonten utenom kabel-verden) *evig kverulant* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå