Gå til innhold

Er dette et bra pc kjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne da? http://www1.euro.dell.com/content/products...dhs1&l=no&s=dhs noe trøbbel med linken nå, men den har et mye råere skjermkort enn det som står i alle de tre andre i denne tråden, T7200 cpu, 2 gb minne og 160 gb disk tror jeg, anbefaler 9-cellers batteri om du skal reise\bruke den på batteri :) Har denne selv og er meget fornøyd, veldig stillegående, bra ytelse og god byggekvalitet.

Lenke til kommentar
Eneste er at jeg ikke handler hos multicom. Første pcen jeg kjøpte der var bare feil og problemer. Kjenner hvor irritert jeg blir bare ved å se navnet :thumbdown:

8786788[/snapback]

Flere som har hatt samme prboemet med Multicom? Vurderer å kjøpe data derfra nå, men nå ble jeg litt skeptisk.

Lenke til kommentar

Du hadde sikkert en elitegroup pc du, tenker jeg. Hadde en slik en selv, og makan til crap skal du lete lenge etter!

Men det er ikke multicom sin feil

Jeg har kjøpt flere varer av multicom, og har det vært noe trøbbel med disse, har jeg fått hjelp fort som f

Lenke til kommentar

Jeg har selv bestillt den 9312eu, men ikke fått hentet og testet den enda. Venter på at andre varer skal komme inn til netshop oslo. Ergo hente alt i ett jafs. :)

Har en 1 år gammel HP som min samboer har "kidnappet" så jeg må jaggu kjøpe meg en ny en. Av erfaring så er jeg meget fornøyd med den kidnappede HP'en og har derfor bestillt en ny HP.

Som noen nevner så er det sikkert fullt mulig å få "kranglet" eller "leitet seg i hjel" etter en med bedre specs, men hvor mye bedre?

Det som er viktig er å tenke på hva skal man bruke den til. Sette krav til hvor lenge den skal kunne kjøre på batteri uten å lades. Hva slags esktra funksjoner skal den ha f.eks innebyggede kortlesere etc.

Samt denne dv93212eu er på ukens tilbud hos netshop nå, satt ned 700kr i forhold til vanlig pris hos dem.

Det fine er at jeg hadde den som en av topp 3 kandidater til innkjøp. Så fikk jeg beskjed om at bilen får en dyrere reparasjon enn forventet (litt under 5 lapper, regnet med 1-2 lapper) og da fallt den som var favoritten bort. Så ser jeg ukens tilbud i går, da ble valget klart. :) Så fin timing Netshop! :thumbup: hehe

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg er VELDIG fornøyd med supporten til multicom. Kjøpte en PC for noen år siden med 3 års garanti i løpet av den tiden har jeg fått

3 skjermer

nytt HK og CPU

Har INGENTING å si på supporten deres.... Men er vist noen som har vært litt uheldige med dem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...