Langseth Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Bruker nå Corsair XMS3200 DDR-DIMM 512MB PC2700 32Meg x 8, CAS 2-3-3-6-T1, 400MHz, 6ns + TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB CL3 64M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz) Pcen virket bra helt til jeg kjøpte/satt inn 1024 brikken. Når jeg spiller for eksempel WoW, avslutter spillet seg til helt tilfeldige tidspunkt og "Memory could not be read" wow error kommer frem. Lurte på om brikkene ikke passer helt sammen kanskje? Noen som har noen ideer? Endret 5. juni 2007 av Langseth Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Er dette i sammenheng med svchost.exe by any chance? Altså, er det svchost.exe som gir en slik feilmelding? Finnes isåfall en del fikser på det dersom det er tilfellet. Tror ikke det skal være noe problem at du "tok" i brikken. Hvis ikke du tilfeldigvis var full av statisk elektrisitet og du tok på selve metallet. Ellers har ikke jeg peiling ihvertfall. Får håpe noen andre ser tråden din! Lenke til kommentar
Langseth Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Formulerte meg kanskje litt feil. Med at jeg tok i brikken, mente jeg at jeg kjøpte/satt inn. Svchost gir ikke feil, mens det kommer opp en egen feilmelding som WoW gir. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg får også denne feilmeldingen hver gang jeg lukker Roxio Burning et-eller-annet og når jeg lukker quicktime. vet ikke hva det kommer av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå