dtr Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hei, kom opp i El-bygg idag, og skl ha eksamensdag 15juni, og jeg vet egentlig ikke hva jeg skal ha om, men jeg tenkte litt på å starte å prosjektere et helt nytt hus. Dimensjonering av ledere og vern Vurdering av risiko Sluttkontroll Jording Hvis noen har noen andre forslag, så kan dere dele dette med meg på denne tråden. Takker for alle svar Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hei. Er akkurat ferdig med et prosjekt som omhandlet det å prosjektere et helt hus. Her er en liste over hva jeg hadde med. Stigelederskjema Installasjonstegning Kursoversikt Valg av sikringer og kabel Litt om inntakskabel og inntaket Krav 1 og 2 Spenningsfall Kortslutningstrømmer og utløsertid på automatene Sluttkontroll Jording Materialliste Lenke til kommentar
dtr Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Hei. Er akkurat ferdig med et prosjekt som omhandlet det å prosjektere et helt hus. Her er en liste over hva jeg hadde med. Stigelederskjema Installasjonstegning Kursoversikt Valg av sikringer og kabel Litt om inntakskabel og inntaket Krav 1 og 2 Spenningsfall Kortslutningstrømmer og utløsertid på automatene Sluttkontroll Jording Materialliste 8787018[/snapback] OK, men hva mener du med Stigelederskjema? Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Stgelederskjema er et skjema som viser oppbyggingen av fordeleren. Hvis du har læreboka i bygg, den blå, så tror jeg det står et eksempel der. Tror det var side 140 eller no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå