tacomodo Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg driver for tiden og skal kjøpe meg ny gitar og forsterker så jeg lurer på om noen kan liste opp noen websjapper som selger gitarer, gjerne gitarpakker. Foreløpig vet jeg bare om en, Gitarhuset Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du finner masse info om gitarpakker i "Gitartråden for nybegynnere". Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 sjekk ut Sound1.no/Marios.no Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg husker jeg kjøpte en gitar på riff.no en gang... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 sjekk ut Sound1.no/Marios.no 8786654[/snapback] Anbefalt! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Ser ikke ut som de har noe Ibanez. Og herregud for en layout Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Layouten til Sound1 funker da aldeles utmerket. Instrumentbutikken har vel det beste utvalget av Ibanez jeg har klart å finne i en norsk nettbutikk. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Kick Music har vel en ganske ok nettbutikk... Aldri handla noe der, men virker som et ok utvalg... Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå