bergaloevera Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg delte en mappe som bare ligger på roten av en annen harddisk på maskinen. Men så brker vi her på jobben et CRM program.. Det ligger installert i mappen Programfiler og når jeg skal dele den ser det helt annerledes ut på instillingene enn på den andre harddisken! Masse sprøyt om avansert fildeling og brukertillatelser og greier... HAr lagt inn slik at brukergruppe "ALLE" skal ha tilgang til mappa men like forbanna får jeg opp feilmelding på den andre maskinen at jeg ikke har tilgang! Hjeeelp! Får ikke gjort noen ting på jobben uten at det funker! Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har du satt opp fildeling i "Network and Sharing center"? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Regner med at du har bare satt tilgangen i delingen av mappen. Dette er en helt annen ting. Du må sette rettighetene i security-fanen også, det er her rettighetene til mappen ligger. Men være obs. på at Everyone ikke har annet enn lesetilgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå