motybana Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) heisann.. når jeg prøver å fjerne programmer fra oppstart med TuneUp får jeg error hele tiden Systen code 5. Ingen tilgang Please make sure that you have the necessary access permission and try again noen som hart peiling? kjører med vista, hadde ikke dette problemet med xp kjempetakk for svar Endret 5. juni 2007 av motybana Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Utan at eg har noko særleg kjennskap til Vista så er det jo eit rettigheitshiraki der. Og meldinga er jo at du ikkje har dei nødvendlige rettigheiter til å utføre den operasjonen du vil. Sjekk kva rettigheiter brukaren du er pålogga med har. Lenke til kommentar
motybana Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 jeg er jo administrator.. så burde vel ikke være noe problem? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 jeg er jo administrator.. så burde vel ikke være noe problem? 8786493[/snapback] Selv om du er administrator har du ikke fulle rettigheter i Vista. Don't you just love it? Lenke til kommentar
motybana Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 I love it now så det går ikke an å endre det? Lenke til kommentar
motybana Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 ?? går det an å endre det?? Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Høyreklikk på snarveien/programmet når du skal starte det og velg "run as administrator" eller noe sånt. Lenke til kommentar
motybana Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Høyreklikk på snarveien/programmet når du skal starte det og velg "run as administrator" eller noe sånt. 8795214[/snapback] takk skal du ha, det funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå