roesnes Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Kjøpte et nytt skjermkort i dag, men når jeg instalerte det i maskina virker det som om HK har problemer med å finne det. Lydmeldingen fra kortet er et langt pip etter fulgt av et kort. Etter gjentatte forsøk starta det opp, og fungerte ved vanlig restart. Men når jeg slo av maskinen var det like ille igjen. Noen som har vært borti no lignende? Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 virker som om du ikke har fått skjermkortet ordentlig på plass. Lenke til kommentar
roesnes Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Det var litt trangt å få inn ja. Kan ikke skjønne at det er det, men..... Hvis jeg holder power knappen lenge inne når jeg slår den på så starter den på hvert femte forsøk. KT7A kortet har ikke slik hake i bakkant av AGP.sloten slik som nyere kort har, har det noe å si? Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Nei det har ikke noe å si, det er kun for å låse fast kortet i AGP slotten! Lenke til kommentar
roesnes Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Justerte opp I/O til 3,50 V etter anbefaling fra Abit. Håper det skal hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå