venomzorg Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 skulle gjøre det enkle foregrepet som er vis på videonen til THG på palomino kjernene. det gikk til helv3te. litt lakk der og litt lim der og vopsi en cpu som ikke er stabil for ei krone og kjører litt av hvert hastigheter. den starter opp noen xp1700 noen ganger og xp2000 noen ganger. en gang kom den tilogmed helt til windows! wow! men så kom blå skjermen. iallefall så skal jeg nå auksjonere bort denne cpuen, og jeg tar bud helt fra kr 100, jeg gir ingen garanti what so ever. men kom med bud om dere vil Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg klarte å nedlåse min XP 1600 til XP1400. Veeeldig morsomt. Funket som normalt etter et Aceton-bad. PS: Bruktmarkedet er den veien ------> Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg klarte å nedlåse min XP 1600 til XP1400. Veeeldig morsomt. Funket som normalt etter et Aceton-bad. PS: Bruktmarkedet er den veien ------> jada, innlegget var og fortelle "historien" bare tilføyer at jeg legger den ut for salg Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg klarte å nedlåse min XP 1600 til XP1400. Veeeldig morsomt. Funket som normalt etter et Aceton-bad. PS: Bruktmarkedet er den veien ------> jada, innlegget var og fortelle "historien" bare tilføyer at jeg legger den ut for salg Tror ikke bosskontaineren sier nei takk, men det gjør ivartfall eg Lenke til kommentar
oya Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Tror ikke du får solgt den... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Tror ikke du får solgt den... tror ikke jeg heller men jeg har solgt et ødelagt hovedkort for 200 en gang, til en som påstod at han kunne fikse det (var jo mulig han kunne det og da). Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 fått 2 bud, en på 100 og en på 150 Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 hadde du dynka den med litt av hvert med kjemikalier så hadde du nok fiksa den igjen. Gjorde det er par ganger på en XP1800, fikk det ikke til med en gang. Ble drit forbanna, tok fram en tannpirker og tegna over broene som man skulle, var gjort på 20 sekund. Istedet for det treige teipgreien. Funka kjempe bra etterpå btw.. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 hadde du dynka den med litt av hvert med kjemikalier så hadde du nok fiksa den igjen. Gjorde det er par ganger på en XP1800, fikk det ikke til med en gang. Ble drit forbanna, tok fram en tannpirker og tegna over broene som man skulle, var gjort på 20 sekund. Istedet for det treige teipgreien. Funka kjempe bra etterpå btw.. woi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå