Jonnar Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jepp. Paa helsestasjonen her henger de paa veggen i gangen, oppi en konvolutt. Du rekker ikke aa gaa inn til selve venterommet engang. 8786036[/snapback] Her måtte vi gi fullt navn for å få på helsestasjonen, og man måtte love på tro og ære at man faktisk skulle ha sex og ikke bare blåse dem opp. Så det er ganske forskjellig fra sted til sted. 8793466[/snapback] Dette er da en helsestasjon paa campus paa Universitetet i Tromso - altsaa et spesialtilbud til studenter. Sjansene for at studenter faktisk skal bruke de til noe fornuftig istedet for aa blaase de opp slik diverse 14-15-aaringer gjor er ganske stor, selv om det selvsagt finnes studenter som synes det er artig aa blaase opp kondomer... Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvis du er redd for å gå inn på en butikk og kjøpe en pakke kondomer, da kan du grue deg til du skal føre pikken inn i dama. Jeg mener at de som ikke er voksne nok til å kjøpe en pakke kondomer, ikke er voksne nok til å ha sex. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Bamsemumsen: Det kan du godt mene, men man er ikke mer moden om man ikke blir flau. Sjenerte mennesker finnes i alle aldre, de klarer likevel å ha sex. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvis du er redd for å gå inn på en butikk og kjøpe en pakke kondomer, da kan du grue deg til du skal føre pikken inn i dama. Jeg mener at de som ikke er voksne nok til å kjøpe en pakke kondomer, ikke er voksne nok til å ha sex. 8798926[/snapback] Litt Ot, så jeg er ikke voksen siden jeg aldri kjøer kondomer? Skjønne vell egentlig hva du mener, men hater kondomer. Ingen problem å kjøpe , men liker ikke å bruke dem. Det letteste du kan gjøre er og venne deg til å kjøpe kondomer. Gå en dag det er lite folk, sånn at det blir lettere. Etter 2-3 ganger, når du innser at ingen står å nistirrer på deg, eller ler - finner du ut at det ikke er noe ille i det hele tatt Det finnes også steder på nett du kan få gratis kondomer fra, men disse er virkelig ikke bra. (Husker ikke Url) Lenke til kommentar
Mokey Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg er en 19 år gammel gutt og har alltid vært utrolig sjenert (rødmer f.eks. for absolutt ingenting). Jeg har aldri kjøpt kondomer i butikk (har rappet med meg endel fra helsestasjoner dog), men dette er ikke pga. at det er flaut. Jeg respekterer det at folk er sjenerte på dette området, jeg kjenner godt følelsen, men jeg forstår ikke hva det er som hindrer folk fra å kjøpe kondomer i butikk Om jeg mot formodning skulle få dumme blikk eller kommentarer på handletur i butikk, tror jeg ejg ville ha skjelt ut vedkommende og eventuel ledd av ham/henne etterpå, noe som ellers ville være en veldig lite "meg"-ting å gjøre. Det finnes vel ikke noe uforståelig i at en 19-åring (eller alle over ca 14 år for den saks skyld) skulle ha behov for gummi, og det er vel ikke vanlig å gå rundt å skamme seg over at man har sex? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg skal være helt ærlig i å si at det er ingen som ler eller reagerer på at en ukjent person kjøper kondomer. Jeg tror faktisk dette er så dagligdags som man kan få det i butikk, med mindre det er snakk om venner. Hadde jeg jobbet i butikk og sett at en på 14-19 (og selvsagt alle aldre over) hadde kjøpt kondomer, så hadde jeg _kanskje_ tenkt på sex i det lille øyeblikket, men sannsynligvis ikke. Hadde jeg derimot sett en 14-19 år gammel gutt komme inn, gå litt rundt i butikken og late som han skal ha andre ting, for så å gå bort til kassen med sprekkende stemme og skjelvene hender, tatt ned kondomer og plassert dem på kassen og blitt knallrød i ansiktet, så hadde jeg nok ikke klart å holde meg. Da hadde jeg nok flirt. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Nja, når jeg jobba i kassa var det ikke ofte folk kjøpte kondomer..tror jeg opplevde det 3-4 ganger i løpet av min "karriere". Uansett, et tips; Stikk på Ica, Maxi eller alle andre steder de har slike maskiner du får røyk osv av, mener de skal inneholde kondomer også. Da kjøper du jo bare en lapp, ingen bortsett fra kassadama ser hva du skal ha. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 gratis kondomer+glidemidel dette får du. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Litt på kanten angåande gjesteposting, men det får gå. Du kan kanskje få kjøpt kondomer på offentlege toalett ja, men eg vil ikkje anbefale det. Skal du kjøpe kondomer anonymt så vil eg anbefale deg å stikke innom kondomeriet.no. Der har dei eit stort utval og sannsynlegvis litt betre kvalitet enn det du får på dassen på kjøpesenteret. 8785952[/snapback] En vil vel motta pakke fra kondomeriet, og hvis pakken er så stor at den ikke passer i postkassen, vil det sikkert være like sjenerende å hente en pakke hvor det står kondomeriet på. :-) Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) gratis kondomer+glidemidel dette får du. 8813024[/snapback] haha.. jeg klarer ikke å merke av: Jeg bekrefter at jeg er i gruppen "Menn som har sex med menn"....hadde ikke klart å la være å mobbe meg selv:P 8822949[/snapback] er ikke no problem. hadde probløemer med det jeg og siden jeg ikke er homo men gratis kondomer sier man ikke nei takk til. ikke har jeg prøvd kondomene eller glidemiddel si du bestiller for en manne venn som ikke tør og bestille selv det skader ikke å prøve Endret 10. juni 2007 av froZZo Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Litt på kanten angåande gjesteposting, men det får gå. Du kan kanskje få kjøpt kondomer på offentlege toalett ja, men eg vil ikkje anbefale det. Skal du kjøpe kondomer anonymt så vil eg anbefale deg å stikke innom kondomeriet.no. Der har dei eit stort utval og sannsynlegvis litt betre kvalitet enn det du får på dassen på kjøpesenteret. 8785952[/snapback] En vil vel motta pakke fra kondomeriet, og hvis pakken er så stor at den ikke passer i postkassen, vil det sikkert være like sjenerende å hente en pakke hvor det står kondomeriet på. :-) 8823346[/snapback] Helt feil! Anbefaler deg at du leser litt her: Kondomeriet --> Personvern AvsenderinfoAlle varer blir sendt på en diskret måte med annen avsender enn KONDOMERIET AS. Avsender er GPN, Postboks 400, 1411 Kolbotn. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Ah, okay - smart løsning! Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Har handlet fra erotikknett.no før, og ja, pakkene er veldig diskre. Er en pappeske der det står ditt navn på, ingen om dem. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Nå fikk jeg nesten bare røde kondomer, men bare 5 glidemiddel poser Endret 22. juni 2007 av Bundy Lenke til kommentar
MorsamMosa Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Vi har kondomautomat på skolen med gratis kondomer til alle som vil ha. Det burde vært slik overalt. HELT enig da ville ivertfall jeg tatt når dt ikke var folk der Lenke til kommentar
MorsamMosa Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Nå fikk jeg nesten bare røde kondomer, men bare 5 glidemiddel poser Hvor mange kondomer fikk du? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Vi har kondomautomat på skolen med gratis kondomer til alle som vil ha. Det burde vært slik overalt. HELT enig da ville ivertfall jeg tatt når dt ikke var folk der stooor fare for at folk hadde brukt dem til andre ting også når de kjeda seg Lenke til kommentar
sn9ken Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kondomeriet sender også diskret, bare en eske med navnet ditt på.. bare å bestille online om du ikke vil i butikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg