Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mulig å kjøpe kondom på offentlig toalett?

Gjest Lurer'n

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer'n

Hei!

Jeg har litt frykt for å kjøpe kodomer på REMA/RIMI/ICA/Kondomeriet så jeg lurer på om det er alternative måter? Jeg er 17 år, så jeg vet det er gratistilbud på helsestasjonen, men vil helst unngå det også.

Er det mulig å kjøpe kondomer på offentlig toalett for eksempel?

Takker for alle svar!

...og ja, jeg vet at det er et litt merkelig spørsmål... :!:

Jeg bor i Oslo forresten...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt på kanten angåande gjesteposting, men det får gå.

Du kan kanskje få kjøpt kondomer på offentlege toalett ja, men eg vil ikkje anbefale det. Skal du kjøpe kondomer anonymt så vil eg anbefale deg å stikke innom kondomeriet.no. Der har dei eit stort utval og sannsynlegvis litt betre kvalitet enn det du får på dassen på kjøpesenteret.

Lenke til kommentar
Det er også veldig lite slit på de fleste helsestasjoner,pleier å ligge ganske åpent så det bare er å hente det og gå ut om man er redd for å kjøpe det i butikker.

8785985[/snapback]

Jepp. Paa helsestasjonen her henger de paa veggen i gangen, oppi en konvolutt. Du rekker ikke aa gaa inn til selve venterommet engang.

Lenke til kommentar

Stemmer det, her borte ligger de i kontoret til helsesøster, og døra er oftest lukket. Man må vente til det kommer noen og forklare sitt ærend, etterfulgt av "Det er ikke noe du vil snakke om da?" og "Vær så god, ikke misbruk dem."

Pleide å ta med en håndfull når jeg først var der, hadde en krevende kjæreste på den tida :p

Endret av myst84
Lenke til kommentar
Jepp. Paa helsestasjonen her henger de paa veggen i gangen, oppi en konvolutt. Du rekker ikke aa gaa inn til selve venterommet engang.

8786036[/snapback]

Det er vel forskjell fra sted til sted.

8786162[/snapback]

Her måtte vi gi fullt navn for å få på helsestasjonen, og man måtte love på tro og ære at man faktisk skulle ha sex og ikke bare blåse dem opp. Så det er ganske forskjellig fra sted til sted.

Lenke til kommentar

Antar du er gutt da, ellers blir det litt feil:

Kjøp dem på butikken du. Om det er noen som ser merkelig på deg ser du dem bare rett i øyet og sier "JA, jeg har sex! Har du også lyst på en tur med elskovsekspressen?!"

:p

Neida. Jeg har aldri helt forstått dette problemet med å kjøpe kondomer. Det viser jo bare 1. at du får deg litt "action" og 2. du er moden nok til å ta ansvar for din og din partners helse.

I værste fall tar du T-banen til en del av byen du ikke er "kjent" i og kjøper der...

Lenke til kommentar

Problemet med å handle på butikken da? Slektninger bak kassa? Velg en annen butikk. Venner bak den kassa? Velg en annen..... Du er vel ikke SÅ populær at alle i Oslo kjenner deg? Og dersom du er det, så vet de vel at du driver å knuller likevel....

Handle på butikken du.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...