Gjest Lurer'n Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hei! Jeg har litt frykt for å kjøpe kodomer på REMA/RIMI/ICA/Kondomeriet så jeg lurer på om det er alternative måter? Jeg er 17 år, så jeg vet det er gratistilbud på helsestasjonen, men vil helst unngå det også. Er det mulig å kjøpe kondomer på offentlig toalett for eksempel? Takker for alle svar! ...og ja, jeg vet at det er et litt merkelig spørsmål... :!: Jeg bor i Oslo forresten... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Litt på kanten angåande gjesteposting, men det får gå. Du kan kanskje få kjøpt kondomer på offentlege toalett ja, men eg vil ikkje anbefale det. Skal du kjøpe kondomer anonymt så vil eg anbefale deg å stikke innom kondomeriet.no. Der har dei eit stort utval og sannsynlegvis litt betre kvalitet enn det du får på dassen på kjøpesenteret. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Lenge siden jeg har sett en slik manne maskin på doen. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det er også veldig lite slit på de fleste helsestasjoner,pleier å ligge ganske åpent så det bare er å hente det og gå ut om man er redd for å kjøpe det i butikker. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det er også veldig lite slit på de fleste helsestasjoner,pleier å ligge ganske åpent så det bare er å hente det og gå ut om man er redd for å kjøpe det i butikker. 8785985[/snapback] Jepp. Paa helsestasjonen her henger de paa veggen i gangen, oppi en konvolutt. Du rekker ikke aa gaa inn til selve venterommet engang. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jepp. Paa helsestasjonen her henger de paa veggen i gangen, oppi en konvolutt. Du rekker ikke aa gaa inn til selve venterommet engang. 8786036[/snapback] Det er vel forskjell fra sted til sted. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Stemmer det, her borte ligger de i kontoret til helsesøster, og døra er oftest lukket. Man må vente til det kommer noen og forklare sitt ærend, etterfulgt av "Det er ikke noe du vil snakke om da?" og "Vær så god, ikke misbruk dem." Pleide å ta med en håndfull når jeg først var der, hadde en krevende kjæreste på den tida Endret 5. juni 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hva med P-Piller ? Kondomer tar jo vekk mye av det som er godt. Lenke til kommentar
Gjest Lurer'n Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Takker for alle svar, ser ut til at jeg får ta meg en tur på helsestasjonen da... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hva med P-Piller ? Kondomer tar jo vekk mye av det som er godt. 8786417[/snapback] Enig, så enig.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hva med P-Piller ? Kondomer tar jo vekk mye av det som er godt. 8786417[/snapback] Er ikke alle som kun har sex med kjærester som har mulighet til å gå på det. Heller kondom enn Aids. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Vel vel. Løsunger kan bare ha det så godt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Godt har vi det, ja. xD Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jepp. Paa helsestasjonen her henger de paa veggen i gangen, oppi en konvolutt. Du rekker ikke aa gaa inn til selve venterommet engang. 8786036[/snapback] Det er vel forskjell fra sted til sted. 8786162[/snapback] Her måtte vi gi fullt navn for å få på helsestasjonen, og man måtte love på tro og ære at man faktisk skulle ha sex og ikke bare blåse dem opp. Så det er ganske forskjellig fra sted til sted. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du skulle ha blåst dem opp på faenskap. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 hehe, stillt deg ut i gangen å blåst dem opp rett foran helsesøstra.. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Vi har kondomautomat på skolen med gratis kondomer til alle som vil ha. Det burde vært slik overalt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Antar du er gutt da, ellers blir det litt feil: Kjøp dem på butikken du. Om det er noen som ser merkelig på deg ser du dem bare rett i øyet og sier "JA, jeg har sex! Har du også lyst på en tur med elskovsekspressen?!" Neida. Jeg har aldri helt forstått dette problemet med å kjøpe kondomer. Det viser jo bare 1. at du får deg litt "action" og 2. du er moden nok til å ta ansvar for din og din partners helse. I værste fall tar du T-banen til en del av byen du ikke er "kjent" i og kjøper der... Lenke til kommentar
tortortel Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Problemet med å handle på butikken da? Slektninger bak kassa? Velg en annen butikk. Venner bak den kassa? Velg en annen..... Du er vel ikke SÅ populær at alle i Oslo kjenner deg? Og dersom du er det, så vet de vel at du driver å knuller likevel.... Handle på butikken du. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Kan du ikke bare be en kompis kjøpe te deg a? Eller få dama/ei dame til å gjøre det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg