AllFather Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har gledet meg til dette spillet lenge, men har en tendens til å bli skuffet av spillprodusenter. MEN, det er synd å si det, men jeg vil nå kommentere det uansett: Jeg tar alt hw.no nettverket skriver om funcom produkter med et trailerlass eller to med salt, rett og slett fordi media Norge er så lite alt "alle kjenner alle", og det faktum at en av de høye herrer hos Funcom er tidligere ansatt i hw.no nettverket. Folk sier gjerne at de er nøytrale, men det er noe som ikke eksisterer i verden Lenke til kommentar
joebush Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg er også noe skeptisk. AO var noe av det verste jeg har vært borti ang. gameplay. Dette håper jeg virkelig de har tatt tak i og ordnet opp. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg er også noe skeptisk. AO var noe av det verste jeg har vært borti ang. gameplay. Dette håper jeg virkelig de har tatt tak i og ordnet opp. 8791209[/snapback] Det er jeg enig i men så er også AO akkurat likedan som alle andre MMORPG`s. Alle MMO per idag suger betraktelig når det kommer til gameplay. Auto-target og altfor item og stats fokusert. Dette skal Funcom gjøre noe med, bare håper de får det til Matrix Online lovet jo revolusjonerende gameplay men endte med å bli det verste. Lenke til kommentar
klo Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Skal storkose meg når dette kommer ut ja Lenke til kommentar
asimov Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Age of Conan: Hyborian Adventures skal ut i gameplay-betatest om ikkje så alt for mange månader 8785902[/snapback] vet dere noe resten av oss ikke vet? flere månder til beta? trodde beta'en var rett rundt hjørnet nå Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Age of Conan: Hyborian Adventures skal ut i gameplay-betatest om ikkje så alt for mange månader 8785902[/snapback] vet dere noe resten av oss ikke vet? flere månder til beta? trodde beta'en var rett rundt hjørnet nå 8791537[/snapback] Liten skrivefeil der. Det skal stå "ikkje alt for lenge". Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Håper ikke det blir for mye uendelig monster fra scorpioner og opp i størrelse fights. Håper på en type adventure blandet mmorpg i beste Conan stil(ikke at jeg er en hardcore Conan kjenner). Men at vi får et spill som gir mer mening og ikke føles for repetetivt, men samler spillere og samfunn bedre enn tidligere mmorpgs. Slik sett er også det nye kampsystemet ikke totalt nytt. man hadde slike "snu seg mot motstanderen og slå" i gamle dager også, men forhåpentligvis vil det føre til mye mer engasjerende situasjoner nå. Det som lett kan bli frustrerende med et slikt system er om det blir for picky på hvordan du står ift. til motstanderen slik at lagg osv. vil føre til at du nesten aldri treffer samt at motstandere spesialiserer seg på(som i fps) å løpe rundt som tullinger konstant mens de "skyter" som i dette tilfellet blir å slå, i det uendelige uten å bli slitne eller påvirket. En artig effekt var om man implemterte en slags "bullet time" som en av spillerne kunne kalle inn og som gjaldt for begge men at den som kalte den fikk den først. Det tror jeg ville gitt en ennå mer cinematic feel over kampene. For hva er vel ikke vakrere enn å se en ekte gammel barbarisk fight i slowmotion innimellom. Endret 5. juni 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
egr Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Veldig flott skrevet artikkel Nå etter jeg slutta med WoW har jeg letet etter et spill som kan fylle tomrommet, AoC er forhåpentligvis "det" spillet Forresten om noen har et prosjekt pågang angående en "hardcore" guild så gi meg et pip edit: å ja. det var et rekruteringsforum.. det har jeg ikke sett før Endret 5. juni 2007 av egr Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvis noen har et Guild på gang for menn som nærmer seg 40 års krisa med barn i skolealder så blås i trompeten. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Veldig flott skrevet artikkel Nå etter jeg slutta med WoW har jeg letet etter et spill som kan fylle tomrommet, AoC er forhåpentligvis "det" spillet Forresten om noen har et prosjekt pågang angående en "hardcore" guild så gi meg et pip 8792071[/snapback] Hvis noen har et Guild på gang for menn som nærmer seg 40 års krisa med barn i skolealder så blås i trompeten. 8792256[/snapback] Er da hvertfall 4 Age of Conan guilds som rekruterer for øyeblikket på "rekruterings" forumet her.. Lenke til kommentar
Doffen28 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 hmm så da er d et håp om at vi som vant får slippe inn i løpet av sommeren? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Fienden må avtale tidspunkt for eit angrep Jeg lo godt da jeg leste dette. :!: Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Fienden må avtale tidspunkt for eit angrep Jeg lo godt da jeg leste dette. :!: 8792549[/snapback] Chivalry is in the air in the barbaric world of Conan mao. Men det er nok av praktiske hensyn og siden man ikke lever 24/7 i en online verden. Men alikevel ødelegger det noen av de taktiske og strategiske elementene. Man burde heller kanskje implementert "jungeltrommene", store styrker i marsj vekker alltid oppmerksomhet og når gjerne de som angripes lenge før hærstyrkene når frem. Selv i barbariske tider. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Fienden må avtale tidspunkt for eit angrep Jeg lo godt da jeg leste dette. :!: 8792549[/snapback] Grunnen til dette er jo pga det ellers ville vært altfor enkelt å "exploite" ett system hvor man kunne ha angrepet når som helst. Med tanke på att det koster endel å kjøpe ett område hvor man kan bygge ett Battle Keep, og enda mer å bygge det ferdig, så hadde det vært utrolig kjipt om man en dag våknet og så att alt var tatt av en australisk guild som angrep på natten mens alle sammen sov. I artikkelen så sto det at man kunne si nei, dette er isåfall ny info, for det er blitt sakt fra utviklerne på forumet att en guild IKKE kan si nei mot ett angrip. Velger dem å ikke si noe som helst så starter angripet etterhvert. Athelan (Funcom spill utvikler) bruke 72 timer på den fristen som ett eksempel sist gang han snakket om det. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 En ting er sikkert, jeg er ferdig for godt med sene netter pga internasjonale fights. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Grunnen til dette er jo pga det ellers ville vært altfor enkelt å "exploite" ett system hvor man kunne ha angrepet når som helst. 8793736[/snapback] Ja, jeg skjønner meget godt grunnen, og synes det er en flott måte å løse det på. Det var bare en morsom formulering. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Enig i at de har vert tilbakeholdne på å vise fram grafikken, men når jeg så fjellene og trærne så var jeg overbevist. Blir nok veldig bra dette, men i skarp konkuranse med andre som har etablert seg, tenker da først og fremst på Lotro. Beste med AoC er aldersgrensen. Endret 8. juni 2007 av guttorm Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 hmm, dem er veldig stolte over dette med "man må treffe med selve sverdet for og skade" hva så med feks, pil og bue skyttere? eller spellcasters? må dem "treffe" for og gjøre skade? dette har vi heller ikke sett noe av når jeg tenker meg godt om, ikke som jeg har sett iallefall! eneste vi har fått sett er sverdet svinge i gameplay. så er veldig spent og se hvordan dette blir! jeg er med på AoC Beta så gleder meg masse til og finne ut litt mer om dette spillet Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Iom at en pil ikke går like fort som en kule så er det nok noen utfordringer på litt avstand. Eks. et pilregn på lang avstand, så tipper jeg at pilene som ankommer må treffe for å skade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg