Øystein.F. Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Vi har vore på monsterslakt i dei idylliske fjellandskapa hos Funcom. Les mer Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Yay, ny sniktitt. Spennende å lese hvordan combat-systemet blir. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg også vil på fjelltur! Spennende sniktitt. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ser meget lovende ut. Skal definitivt holde pusten til 30. oktober - så langt det er menneskelig mulig. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har lyst til å gå i dvale til dette kommer ut. Venting er smertefullt. Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Høres bra ut Men jeg venter fortsatt på å få lest noe om de andre klassene, og magien Kom igjen Funcom Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Gleder meg som fanken nå. Som vanlig var jeg ikke en av de heldige som vinner Gamer's trekninger (har vært med på nært alle trekninger i en del år nå, og har aldri vunnet et støvkorn^^). Jaja, får kjøpe spillet i butikken når det kommer da. EDIT: Borte. Endret 5. juni 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Blir artig å se hvordan de legger opp systemet for angrep og forsvar av festningsverk. Ser for meg at det kan bli veldig gøy i et seriøst klan spill. Lenke til kommentar
Stexil Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det her høres bra ut gleder meg? Noen som vet om det koster noe i måned og hvis hvor mye? Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det her høres bra ut gleder meg? Noen som vet om det koster noe i måned og hvis hvor mye? 8787782[/snapback] Ja det gjør det Rundt 100 kr i måneden regner jeg med. Slik som det alltid er. Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Tullete innlegg om nynorsk er fjernet. Nynorsk er et sidestilt skriftspråk, og ikke spesielt vanskelig å forstå om temaet bare er bittelitt interessant. Flere slike innlegg fører til økt advarselsnivå. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ser bra ut! Blir vanskelig å forestille seg hvor vakkert dette kommer til å bli, og gleder meg til å prøve combat systemet og PvP. Jeg venter i spenning Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 En tekst om tøffe Conan gjør seg uansett bedre på nynorsk! Garantert et spill jeg blir å bruke masse tid og penger på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Gleder meg faktisk til dette spillet. Jeg liker ikke MMORPG noe særlig men dette er faktisk noe jeg gleder meg til. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ventet noen år på dette, nå. :] Betaer kommer jeg sjelden eller aldri med i, så det blir neppe noen fjellturer på meg før i Oktober, men jeg hyper opp spillet så godt jeg kan for min egen del før release likevel. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Gameplay beta om noen måneder ? Er jo 5 måneder til lansering, hadde håpet litt før men .... Lenke til kommentar
Doffen28 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 håpet også på at vi slapp inn i løpe av sommeren iallefall..... Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Gameplay beta om noen måneder ? Er jo 5 måneder til lansering, hadde håpet litt før men .... 8790176[/snapback] Håper han mente "open beta"..... Lenke til kommentar
L.. Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Lurer bare på hvor mye bugs de får luket vekk før de er helt klar med spillet. Husker de første månedene med Anarchy Online som rent helvete. Du kunne ende opp en annen dimensjon om du var uheldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg