Xprt Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg skal kjøp meg Creative Soundblaster 4.1 Lydkort. Jeg lurer bare på: Hva er forskjellen på "Bulk" og "Retail", ettersom "Bulk" bare koster halvparten... Takk på forhånd Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 bulk er uten bruksanvisning, driver cd, kabler o.l. Da får du bare kortet, greit hvis man bygger pc, eller/og vet hva man gjør. Lenke til kommentar
QXLNO Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 bulk er uten bruksanvisning, driver cd, kabler o.l. Da får du bare kortet, greit hvis man bygger pc, eller/og vet hva man gjør. Bare en ting. Det er forskjellig fra produkt til produkt. Har kjøpt cd' brenner som det lå alt det samme opp i en pose som i retail pakken. eneste forskjellen var boksen! (LG 40x/12x/40x) Samme skjedde da jeg kjøpte Geforce4 ti4600 (Asus) Alt inkl. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Med Bulk får du kun det nødvendigste, Retail får du med programvare m.m Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 bulk er uten bruksanvisning, driver cd, kabler o.l. Da får du bare kortet, greit hvis man bygger pc, eller/og vet hva man gjør. Ja jøss. Vanligvis så vil du ikke få med kabler, men du vil få med bruksanvisning og driver CD. Jeg tror også at du får med kabler/converter i bulkversjonen til Matrox Parhelia grafikk kortene fordi disse bare har DVI utganger. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 når det kommer til lydkort i bul så kommer kortet i antistatisk pose og en driver cd men retail får du en fin box,driver cd og noen programmer man egentlig ikke har bruk for. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Vi kan vel avslutte med at alle er enig om at Bulk er det beste, for de fleste? Det er tydligvis forskjellig innhold i forskjellige BULK produkter, men med tillgang til internett så får du det du trenger uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå