HoaXed Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hællæ, fant ingen tråd eller side på nettet som forklarte dette godt nok; - EU testen av russebiler er gratis? - Hvor mye er vei avgiften? - Har man veteranbil er denne fri for veiavgift? - Andre avgifter eller tester? Jeg har en bil til 7000,- jeg vil kjøpe og dele på to men lurer på hvor mye ekstra vi må ut med liksom. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
kaiat Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 EU-kontrollen er nok ikke gratis for russebiler, men noen biltilsyn har ofte tilbud om en sjekk av russebiler - ikke å forveksle med EU-kontroll altså. Får du et verksted som sponsor, så kan du vel ordne deg gratis EU-kontroll tenker jeg. Veiavgiften er 2915 kr for vanlig bil og 370 kr for veteranbil. Omregistreringsavgift må du vel ut med, samt forsikring. Lenke til kommentar
arobicRoy Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Gjennsidige har egen russebil/buss forsikring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå