-mads Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hei! Tenker på å kjøpe meg en data med Vista på, og har ikke så lyst å legge ut masse pæeng på et skikkelig antivirusprogram. Tror dere eksperter der ute at det holder med f.eks. Avast! 4 Home? Evt. andre forslag mottas med enorm takk! (Link er fint ) Lenke til kommentar
norbat Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Ja! (og Avast ER et skikkelig antivirusprogram ) Endret 5. juni 2007 av norbat Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Ja! (og Avast ER et skikkelig antivirusprogram ) 8786290[/snapback] x2! Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Avast er ikke noe bra Antivirusprogram. Bare møkka spør du meg. AVG Free er tingen istede. Den er ganske bra. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Å herregud. Avast er et bra program i den synsvinkel at det finner virus og fjerner dem! Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Jaja. Du om det. At antivirus er oppskrytt for Windows er bare tull. Du er seriøst dum og ihvertfall ikke smart om du ikke bruker antivirus i Windows. Kontorstol: Nå skal det sies at Avast ikke finner alt som finnes. f. eks så hadde en PC, Norman installert og Norman fant et virus, men klarte ikke å fjerne det. så tenkte jeg at kanskje Avast kunne finne det. heller ikke det hjalp jeg tror faktisk ikke Avast fant viruset en gang jeg. Endret 26. juni 2007 av wil Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Spam/tull/off-topic er fjerna. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Har brukt Avast free edition i nesten to år. Og jeg bestemte meg for å kjøpe Avast Professional Edition som har inkludert script blocking som er en most nå for tiden.. pluss at dette anti-virus programmet ikke sluker resurser fra systemet ditt som de fleste anti-virus programmer gjør.. Kan anbefale Avast anti-virus programmet.. Lenke til kommentar
kebaberdigg Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) øøøøøøøøøøø Endret 22. juli 2007 av kebaberdigg Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) jeg bruker vista og har brukt det i en måned nå. Ikke engang TENKT på å skaffe meg antivirus. Det eneste jeg bruker er: Sikkerhets -plugin til FF og Adware fjerner. (og noen ganger Windows -brannmuren) EDIT: ja -og CCleaner Endret 7. juli 2007 av Kallileo Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jaja. Du om det. At antivirus er oppskrytt for Windows er bare tull. Du er seriøst dum og ihvertfall ikke smart om du ikke bruker antivirus i Windows. 8952795[/snapback] Jeg velger å overse den uttalelsen der. Hvis du er forsiktig så klarer du deg uten antivirus en god stund, selv om AV er anbefalt. Jeg har klart meg et års tid uten. Skaffet meg Avira nå, og tadda.. 0 virus Jeg synes faktisk at register rensere er viktigere. hvertfall i mitt favør. Bruker Regseeker. Funker som bare det.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Du er klar over at ccleaner har den funksjonen og mer til? Den sletter blant annet cookies med 7 ganger overskriving hvis du stiller på dette i innstillinger? Processtamer regulerer prosessor veldig bra. Locate32 søker igjennom filene dine på sekunder(jeg tuller ikke) Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Du er klar over at ccleaner har den funksjonen og mer til? Jeg bruker CCleaner også. Da CCleaner fant 27 registerfeil, fant Regseeker 218, så jeg tenker jeg velger alternativ 2 Bruker dog CCleaner for det jeg mener den er best på, nemlig rydding. temp-filer, skadede snarveier og den slags. Da er CCleaner helt konge. Endret 7. juli 2007 av Milt Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Meg vet.. Jeg anbefaler deg å sjekke ut de andre to som også er gratis google holder til det Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Her er det noen som misforstår helt her..Anti-virus program og program for registeret er to helt forskjellige ting.. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Beklager. Ble litt OT dette her. Jeg tror Avast fungerer mer enn godt nok. Jeg er fornøyd med Avast hvertfall. Bortsett fra det elendige brukergrensesnittet. Det er ikke mye og skryte av. Det første jeg ser når jeg skal installere(norsk versjon) er om jeg har nok "hard disk plass" Da tenkte jeg med meg selv: "Er det mulig??" Jeg har hørt om orddeling altså, men det får være grenser. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Beklager. Ble litt OT dette her. Jeg tror Avast fungerer mer enn godt nok. Jeg er fornøyd med Avast hvertfall. Bortsett fra det elendige brukergrensesnittet. Det er ikke mye og skryte av. Det første jeg ser når jeg skal installere(norsk versjon) er om jeg har nok "hard disk plass" Da tenkte jeg med meg selv: "Er det mulig??" Jeg har hørt om orddeling altså, men det får være grenser. 9024520[/snapback] Ikke noe gale med brukergrensesnittet.. Jeg bruker ikke norske programmer..Får være grenser.. Endret 8. juli 2007 av Scortech Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ikke noe gale med brukergrensesnittet..Jeg bruker ikke norske programmet..Får være grenser.. 9024669[/snapback] Jeg veit ikke hvorfor jeg fikk den på norsk. Mulig de "hjelper" oss med riktig språk ut ifra IP-adresse, eller noe i den gata. Jeg var i tvil om jeg skulle ta meg orket og laste ned den engelske versjonen, men etter en rekke med orddelinger og diverse som: "system krav", "en oppstarts antivirus skanning", "virus gjennopprettings databasefilen" så kastet jeg meg over den engelske. Makan! Jeg er enda ikke helt fornøyd med grensesnittetet selv om ordene er korrekte. Men det er min mening Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Du kan jo selv velge hvilket språk du vil installere programmet med. Jeg synes oversikten og brukergrensesnittet på Avast er ganske bra i forhold til andre Anti-Virus programmer..Og med Avast Pro så kan du bruke enhanced brukergrensesnitt og eller skins. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Avast er ikke noe bra Antivirusprogram. Bare møkka spør du meg. AVG Free er tingen istede. Den er ganske bra. 8952457[/snapback] Nod32 tror jeg heller vi sier en avast/avg. men hvis mani kke er å lumsker rundt å unødvendige sider og laster ned for mye/rare ting. så ja, da holder avast. jeg har hatt avast, avg,norton, og det endte opp med nod32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå