XtaZ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe meg Condemned snart men hvilket system er det best på? Er det stor grafisk forskjell på PC og X360 versjonen? Takker for svar Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg vil tro den grafiske forskjellen er minimal. Se det slik: Om du kjøper det på 360, så har du 100% sikkert bra nok maskin til å dra spillet uten problemer På full grafikk. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Prøvd demoen til begge to og merket ikke noen forskjell. Kommer vell mest ann på hva du har lyst til å spille på egentlig. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Ok Da blir det nok til at jeg kjøper det på 360 da for da kan man sitte i sofaen å slappe av mens man spiller Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Husk å spille det på nattestid, alene, for maksimal effefkt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Husk å spille det på nattestid, alene, for maksimal effefkt 8790490[/snapback] Om mulig med høg og god lyd eller eit godt headset i de minste Eit av mine livs fæleset opplevelser osm følger av dette Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Lyden i Condemned: Original Crimins var digg, regner med de fortsetter i samme spor med nr 2. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg har fortsatt mareritt av Condemned, den store stygge grønne skjermen og en reboot som resulterte i 3 røde blinkende lys Men foruten om det, et gyselig spill som er elskverdig å spille Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Glemte å spørre om en ting. Hva er ca lengde på spillet? Varer det en stund eller blir det liksom fort slutt med en gang det begynner å bli moro Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Glemte å spørre om en ting. Hva er ca lengde på spillet? Varer det en stund eller blir det liksom fort slutt med en gang det begynner å bli moro 8793622[/snapback] Det varer en stund, og historien er veldig bra i spillet. Slutten er veldig spesiell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå