daubyj Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Skaperen av Spawn, Todd McFarlane, skal selv finansiere ny Spawn-film. Les mer Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Åh, herlig! Gleder meg så sinnsykt til å se en film av spawn som faktisk er like mørk og dyster som tegneserien! Må jo bare bli bra når selve Todd står bak det! Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Dette kan bli bra Godt å høre at MacFarlane selv har en finger med i spillet for en gangs skyld Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Den Spawn-filmen der Martin Sheen var med er noe av det absolutt dårligste jeg noensinne har sett i filmverdenen. Håper en ny film gjør det bedre. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg elsket Spawnfilmen når jeg så den som ungdom. Så den igjen for noen måneder siden og den er seriøst dårlig. Helt utrolig dårlig faktisk. Så dårlig at den faktisk bør sees av alle for å se hvordan man lager en skikkelig dårlig film Spawn har nå uansett potensiale til å kunne bli en skikkelig kul film. Men den kan fort bli en ny kalkun.... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 hva er Spawn? har kun hørt nanvet før Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Spawn ga meg mareritt da jeg så den ( Var ikke gamle guten da ) Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 hva er Spawn? har kun hørt nanvet før 8804870[/snapback] Spawn is the most recognizable and popular character in the Image Comics' comic book universe. [...] A CIA agent killed by his own boss for witnessing his corruption, Al Simmons [("Spawn")]was sent to hell. To see his wife one more time, he made a deal with the demon Malebolgia to become an undead “hellspawn.” Spawn has tried to retain his own humanity while finding a way out of Malebolgia’s control and battling a variety of enemies, both supernatural and mafia-related. - Wikipedia (Spawn) Den Spawn-filmen fra 90-tallet er elendig, men husker likevel jeg likte den godt da jeg så den første gangen. Det var også endel kul musikk på soundtracket mener jeg å huske... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg