Howard Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (Taipei, Hardware.no): Verdens nest største IT-messe åpnet dørene i dag. Her er våre første inntrykk fra årets Computex Taipei. Les mer Lenke til kommentar
Gorechild Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ingenting er som stemingen i et nestent tomt nyåpnet messe område. Skulle gjerne vært der i år også, men akk nei. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Mye spennende på gang. SSD og det virker som om DDR3 får en flying start i motsetning til DDR2. X38 og RD790 hovedkort. Dog synes jeg HD2600XT GDDR4 var noe sært og kanskje unødvendig fordyrende for dette kortet. Lenke til kommentar
G Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ingenting er som stemingen i et nestent tomt nyåpnet messe område.Skulle gjerne vært der i år også, men akk nei. 8785601[/snapback] Hva koster en reise med 1 ukes opphold der nede? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg stusset virkelig over overskriften "teknofesten i gang"...begynte å lure på om hw.no hadde blingset ordentlig og dratt på techno-fest ^^ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Mye spennende der. Jeg håper at det blir rikelig med bilder av spennende produkter. Forøvrig interessant med DDR3-2000-brikker. Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvorfor er dama på minnebrikke bildet skjært neste helt bort? Halve poenget med slike messer er jo "booth-babes". Gi oss bilder av fine damer! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg stusset virkelig over overskriften "teknofesten i gang"...begynte å lure på om hw.no hadde blingset ordentlig og dratt på techno-fest ^^ 8785653[/snapback] Jeg og. Jeg tenkte at Hardware.no skulle si god sommer og si at det er fullt av folk som spiiller teknomusikk på strendene noe det desverre er mange som gjør. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) umm.. er det riktig det som står på PQI sin stand? 64MB til 128 GB? og hadde da ikke vært mest riktig å faktisk henge opp en 64MB disk og ikke en 64GB? [EDIT]ser nå at de har 64MB 1,8" disker, men ville det ikke da vært bedre om de hadde hengt opp en slik disk for å illustrere poenget? [NOKENEDIT] sjekket litt mer på sidene dems.. turbo diskene er fra 64MB til 16GB, mens turbo plus diskene er 8GB til 64GB.. Endret 5. juni 2007 av fatalicus Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Blir spennende med X38 chipsettet Får håpe nVidia kommer med noe spennende. Svarer Intel med et nytt chipset? Lenke til kommentar
john_h Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 DDR3-minne overalt: Her fra ukjente Xtreem Til opplysning; modulene er fra Team, og er med i produktserien Xtreem. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Blir spennende med X38 chipsettet Får håpe nVidia kommer med noe spennende. Svarer Intel med et nytt chipset? 8786059[/snapback] X38 er jo Intels nye high-end chipsett, slik sett er AMD's RD790 deres svar på dette, men hva Nvidia kommer med blir spennende. 680i er slik sett et gammelt chipsett. Endret 5. juni 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå