Gå til innhold

SAP her og SAP der - en oppklaring

Anbefalte innlegg

Ser ofte at arbeidsmarkedet etterspør personer med erfaring innen SAP. Jeg forstår at dette er et system med utgangspunkt i en rekke beslektede programmer.

Varierer det hvilke programmer bedriftene bruker, hva vet man? Er det kritisk at man faktisk har erfaring fra før, eller er det den oppfatning at man kan overse dette så lenge man har innsikt i liknende applikasjoner, eller har generell dataforståelse.

Dessuten, er det noen der ute som jobber med SAP?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har noe med SAP på jobb å gjøre, vil ikke akkurat si jeg jobber med det men...

sap er vel i utgangspunktet ett program for lønn/organisering/personaldata/personell m.m.

det er SYKT stort og avansert, og du har mest trolig ikke innsikt i lignende applikasjoner.

Det hjelper å ha generell dataforståelse, men det er ikke slik at du tar ting uten problemer, slik som f.eks word-lignende saker...

trolig kommer du ikke til å jobbe med SAP på noen år ihvertfall, det er veldig vanskelig og krever MASSE kursing for at man klarer å jobbe med det

Lenke til kommentar
jeg har noe med SAP på jobb å gjøre, vil ikke akkurat si jeg jobber med det men...

sap er vel i utgangspunktet ett program for lønn/organisering/personaldata/personell m.m.

det er SYKT stort og avansert, og du har mest trolig ikke innsikt i lignende applikasjoner.

Det hjelper å ha generell dataforståelse, men det er ikke slik at du tar ting uten problemer, slik som f.eks word-lignende saker...

trolig kommer du ikke til å jobbe med SAP på noen år ihvertfall, det er veldig vanskelig og krever MASSE kursing for at man klarer å jobbe med det

8797429[/snapback]

Den er grei. Jeg fikk som forventet avslag, de skulle ha noen med erfaring, om ikke mye, så var litt nok. Dette bekrefter vel bare det du sier. :hrm:

Er på jobbjakt, vanskelig å finne noe interessant.

Endret av wan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...