Akrabra Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har bare hørt rykter, men lurte på om noen av dere kan bekrefte det, med en artikkel eller noe.. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jepp (så godt som bekreft spvidt meg er bekjent). Kommer nok i juletider. Dette kom dog ikke som noe overraskelse på meg ettersom helt siden det ble annonsert at vibrasjon ble utelatt har jeg spådd at Sony etterhvert ville lage en avtale slik at de kunne selge overpriset tilleggsutstyr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ikke noe offisielt ennå, bare rykter. Immersion, som eier rumble-teknologien, og Sony har inngått forlik, og i pressemeldingene ble det vel sagt noe om et sammarbeid, men resultatet av det vet vi ingenting om ennå. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hmm, trodde det var offisielt, men tar kanske feil da. Men har ihvertfall lest rykter om at det blir en ny type Rumble, så blir spennende å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå