DementedAlbino Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Har lest om skjermen og har sendt mail til butikken hvor jeg bestillte skjermen uten å få noe svar på dette så håper at noen her kan svare meg på dette. Lenke til kommentar
Evileldar Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg har bestilt samme skjerm hos IT butikken i danmark, de leverer med DVI kabel.... Lenke til kommentar
zapper Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Tror ikke du skal være så sikker på det, det følger ihvertfall ikke med som standard. Lenke til kommentar
Evileldar Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Tok en liten copy / paste fra IT butikken sine sider...... Kabler / Periferenhet(er) Kabel/kabler inkludert 1 x skjermkabel 1 x lydkabel så jeg føler meg ganske sikker..... du/dere kan jo sjekk selv....pass på og trykke på utvidet produkt spesifikasjon http://no.itbutikken.dk/default.asp? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Tok en liten copy / paste fra IT butikken sine sider...... Kabler / Periferenhet(er) Kabel/kabler inkludert 1 x skjermkabel 1 x lydkabel så jeg føler meg ganske sikker..... du/dere kan jo sjekk selv....pass på og trykke på utvidet produkt spesifikasjon http://no.itbutikken.dk/default.asp? jeg ser ikke noe om dvi skjermkabel er sikkert vanlig vga kabel. det er jo en grunn til at itbutikken selger samsung dvi kabel under skjermtilbehør. Lenke til kommentar
Evileldar Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 skjermen er på vei, jeg poster igjen når jeg har hentet den... Spennende.............. Lenke til kommentar
zapper Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Evileldar: tror deg Poenget mitt var at det er ikke sikkert at svortevik får det med, fordi det ikke fulgte med når en venn av meg kjøpte (husker ikke hvor). Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg har 172T og den kom med standard VGA-kabel. Det er vanlig at DVI-kabel må kjøpes utenom. Det var også nylig en posting her i forumet om en dude som hadde kjøpt 152T fra IT-Butikken. De hadde skrevet at det fulte med 2 skjermkabler på websiden. Han fikk selvsagt kun en standard VGA-kabel som vanlig han også. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg fikk svar på min mail fra itbutikken i dag. Jeg skrev: Leveres denne skjermen med dvi kabel ifra dere? Vil bare forsikkre meg om at en så dyr skjerm faktisk leveres med den kabelen som er annbefalt å bruke. Svar: Hei Ja, dvi kabelen leveres med Lenke til kommentar
Evileldar Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hentet skjermen idag, ingen dvi kabel....... f... i h...... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hentet skjermen idag, ingen dvi kabel....... f... i h...... ja det jeg sa hadde det stått 2 skjermkabel så hadde dvi vært med. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Kjøpte en Hitachi, fikk med alle kabler, 1 x analog og 1 x DVI. Dette var til en 17" -> Hitachi CML174SXWB, Monitor 17"LCD TFT TCO95 Carbon Null døde pixler og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå