Lagn Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) se nederst. ------------------------------- hver gang jeg justerer hovedvolumkontroll(når jeg slipper opp volumspaken) kommer det en forferdelig lyd som skjærer i øret. jeg vil gjerne ta vekk denne evt. bytte med en myk lyd, må det være et spesielt format? eller justere volumet på disse windowslydene ned? jeg vil bare være helt sikker før jeg forsøker.. jeg har sett på den der lydoppsett i egenskaper for lyd men det står ikke noe om den volumkontrolllyden eller jeg vet ikke hvilken det er.. og når jeg tar "ingen lyder", da kommer en virkelig grusom lyd om jeg skal bytte ut lyden, hvordan kan jeg lage en nøytral lav lyd i wav fromat? noen lyder er høye og noen lave, hvordan stiller man det inn? er det mulig å bare lage en wavfil, uten innhold eller helt stille? elller hvis noen kan gjøre det raskere, bare lage en tom wavfil? Endret 5. juni 2007 av megaloman Lenke til kommentar
b21a Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Gå inn på lyder oppsett, endre lyden for "standard lydsignal" da skal du få en annen lyd når du f.eks. endrer volum. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 jo, jeg har gjort det nå, men alle lydene er for høye eller fæle. (når man hører på musikk med ørepropper på høyt volum) kan man ikke få ingen lyd? Lenke til kommentar
b21a Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Vel hvis jeg setter min maskin til ingen lyd for "standard lyd" piper det bare i pc-høytaleren. Men hvis det ikke funker for deg ville jeg lagd meg en wave fil på 2 sek. uten noe lyd signal. deretter gått inn og endret lydfilen for standard lyd til den nye "stille" versjonen. Endret 5. juni 2007 av b21a Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Men hvis det ikke funker for deg ville jeg lagd meg en wave fil på 2 sek. uten noe lyd signal. deretter gått inn og endret lydfilen for standard lyd til den nye "stille" versjonen. 8788132[/snapback] Enkelste måten ja, har gjort dette siden jeg gikk over til Win2k tilbake i de dager, fordi pipingen i speakeren var enda mer irriterende. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Vel hvis jeg setter min maskin til ingen lyd for "standard lyd" piper det bare i pc-høytaleren. Men hvis det ikke funker for deg ville jeg lagd meg en wave fil på 2 sek. uten noe lyd signal. deretter gått inn og endret lydfilen for standard lyd til den nye "stille" versjonen. 8788132[/snapback] jeg vet ingenting om windows/pc. hvordan gjør jeg dettte? edit: forslag? ingen nedre grense, bare si noe.. hvilket program skal jeg laste ned? her tror jeg det står, selv om de snakker om wave, at mer enn filtypen må være korrekt, filen må inneholde noe, ellers vil den ikke spille av. jeg prøvde å lagre en tom txtfil som wav, men da den spilles av så står det det er feil med filen, istedet for at ingen lyd kommer, og når jeg bruker den som standard lyd kommer den grusomme lyden istedet. Endret 5. juni 2007 av megaloman Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) ____________________ ____________________ stryk alt over, her er det eneste jeg lurer på: jeg vil ha en tom/lydstille wav-fil. har noen her et forslag til hvordan kan jeg lage lage en wavfil, uten innhold eller helt stille? ____________________ Endret 5. juni 2007 av megaloman Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Værsågod, min wavfil. nosound.wav Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) takker og bukker og takker igjen! det funker Endret 5. juni 2007 av megaloman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå