WheelMan Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei! Tjente i dag en liten slant på og selge en god gammal fjernstyrtbil Så, da tenkte jeg og invistere i no ny kjøling til mitt 8800 GTX, og da tenkte jeg at jeg kunne kjøpe vannblokk? Og da lurte jeg på om den her er noe tess?, eller evt noen andre som har et bedre forslag? Lenke til kommentar
impster Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei! Tjente i dag en liten slant på og selge en god gammal fjernstyrtbil Så, da tenkte jeg og invistere i no ny kjøling til mitt 8800 GTX, og da tenkte jeg at jeg kunne kjøpe vannblokk? Og da lurte jeg på om den her er noe tess?, eller evt noen andre som har et bedre forslag? 8785323[/snapback] Sitter og vurderer sterkt å investere i ny kjøling sjøl her. Det som følger med suger ganske hardt egentlig. Jeg kjører SLI og temperaturen kan stige til 80 grader og over. Kikka på en av disse vanlige kjøler'ne på microplex der, men det ser ut til å bli altfor svært til å passe på begge faktisk. Dessuten virker det som en komplisert monteringsprosess. Hvis det er så sant som det står, at denne vannkjøleren er så flat at den ikke dekker over PCI porter ved siden av er det genialt. Er en tanke dyrt dette her, spesielt hvis man må ha to av dem Men jeg tror dette kan bli bra saker. Eneste er at jeg har aldri kjøpt vannkjøling før. Får bare håpe jeg i det hele tatt skjønner hvordan jeg skal bruke dette stæsjet Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Den du linker til i første post er meget bra og kjøler godt. Jeg bestillte min fra microplex Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Den du linker til i første post er meget bra og kjøler godt. Jeg bestillte min fra microplex 8804911[/snapback] ok, takk Men, trur jeg ender opp med og kjøpe meg anlegg istede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå