DawnDusk Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei! Jeg skal kjøpe ny konsoll (har Playstation 2), men PS 3 blir altfor dyrt.. derfor går jeg for Xbox 360. Men så spør jeg - denne har vært ute på markedet i snart halvannet år... begynner den å bli utdatert? bør jeg vente litt for å vente på en ny Xbox, eller holder xbox 360 dagens standard greit? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Xbox 720 er nok ikke på trappene før jeg er etablert med egen leilighet og jobb, det vil si ganske jævla lenge til. Kjøp deg en 360, du. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 X360 er nå heller den eneste som har vært på markedet lenge nok, slik at du faktisk har nok spill å spille. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 360 er for gammel, ja. Mye bedre å kjøpe PS3 eller Wii som har ca. 100 titler tilgjengelig hver. Hvem er det egentlig som presser deg til å kjøpe konsollen? Kjøp for all del den konsollen som har/får det/de spillene du vil ha. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 For gammel? 360 er såvidt i puberteten. Tror ikke det kommer en ny Xbox med de første årene heller, da dette overhodet ikke trengs. Sjekk denne tråden, så ser du hvorfor vi skal sitte inne i sommer. Lenke til kommentar
hammeravsaft Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 360 er for gammel, ja. Mye bedre å kjøpe PS3 eller Wii som har ca. 100 titler tilgjengelig hver. Hvem er det egentlig som presser deg til å kjøpe konsollen? Kjøp for all del den konsollen som har/får det/de spillene du vil ha. 8785215[/snapback] Den PS3 listen vil jeg gjerne se...... Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ironi er grusomt.. uansett.. PS2 har jo vært på markedet i 7 år nå.. og, har ikke blitt sett på som litt utdatert før nylig.. så, vil si det er veldig trygt å kjøpe 360... med mindre du kan vente i 5-6 år da... Xbox varte jo riktignok bare fra 14.mars 2002 til 10.desember 2005.. altså nesten 4 år.. dersom de skal være like raske med en ny konsoll igjen, blir det jo bare 2 1/2 år igjen.. Obs: Dette var ikke en veldig seriøs post.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Xbox 360 er så ung at den må ha røde lys for å kunne holde seg oppe Go 360! ...og de andre konsollene også da. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du vil ikke angre. The Darkness, Bioshock, Halo 3, GTA 4, Assassin's Creed, Too Human kommer til sommeren/høsten/vinteren. Og det er bare en brøkdel av alt som blir lansert. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Sjekk lister over hvilke spill de forskjellige konsollene har, og hvilke spill som kommer det neste året. Den konsollen som har flest av de spillene du vil ha, den kjøper du. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 x360 er udatert big time...eg kjenner ingen som skal kjøpe seg x360 og eg trur det er minimalt med spill som kommer til den også har eg hørt.. fra spøk til alvor.. x360=vel anvendte penger..!! Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Er vel greit å vente på den nye oppdaterte sorte utgaven av 360 hvertfall? 360 elite eller hva de nå skulle kalle den. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Om du på liv og død må ha HDMI på konsollen og ein overpriset 120GB HDD på kjøpet samt sort konsoll. Absolutt. Men pengene imellom Premium og Elite blir neppe verdt det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 360 er for gammel, ja. Mye bedre å kjøpe PS3 eller Wii som har ca. 100 titler tilgjengelig hver. Håper du tulla? For du vet det er nesten omvendt? Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det er vel først nå vi begynner å se hva Xbox 360 kan gjøre. Det tar alltid et års tid eller noe sånt fra utgivelsen av en konsole til de som lager spilla begynner å kjenne maskinvaren. Så det er ganske trykt å kjøpe en Xbox 360. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det er blitt uttalt at denne generasjonen kommer til å vare mye lenger enn vi er vant til. Grafikken er på et såpass høyt nivå nå at forskjellen mellom PC og 360/PS3 kommer ikke til å bli like stor om 7 år som den er mellom PS2 og PC nå. Sony og analytikere har uttalt at de mener denne generasjonen kommer til å vare i 10 år. Kjøp deg en 360 du og kos deg med den fremover. Den er absolutt ikke utdatert. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 360 er for gammel, ja. Mye bedre å kjøpe PS3 eller Wii som har ca. 100 titler tilgjengelig hver. Håper du tulla? For du vet det er nesten omvendt? 8790146[/snapback] Var ikke ment for å bli tatt så veldig seriøst, nei. Eneste jeg tok data fra var "All games"-lista til Gamespot der PS3 såvidt har 60 anmeldte spill og en kompis som har Wii, men som nylig kjøpte 360 fordi Wii ikke hadde noen skikkelige (ekslusive) spill han hadde lyst på bortsett fra Zelda som han allerede har. Men poenget var jo at det er best å kjøpe en konsoll når den har vært ute noen år enn å kjøpe noe som er helt nytt. Spillene er mye bedre, det er enormt mye flere spill å velge i og launch-titler o.l får man for nesten ingenting. Konsollen koster også som regel halvparten eller mindre. Og hardware og firmware har kanskje også gjennomgått en del generasjoner med forbedringer. Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 xbox 360 vill jeg anbefale på det varmeste! er en trygg box, ja den bråker kansje noe, men det venner du deg til jeg for min del har en 360 og er stor fornøyd med den når det gjeller Wii så har ikke jeg lyst på den, for dårlig grafikk, er litt kresen der. og PS3 liker jeg ikke, vet ikke hvorfor, men er bare slik hehe... mvh fphonex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå