fongogg Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Heisann, jeg har en panasonic tx32dk20f ws tv. Etter at jeg flyttet og koblet den til kabeltv utaket som forøvrig leveres av get, er bilde merkelig nok svakt skråstilt. Den heller ned mot høyre med kantene på bilde er helt rette. Bilde er merkelig nok slik også når jeg ser på dvd fra min laptop. Jeg forstår rett og slett ikke dette her og lurer da på om det er noe som kan gjøres for å rette på dette? Nulstille bilde på et slags vis? Jeg har stilt inn alle kanalene på nytt flere ganger uten at det har ordnet problemet. Noen forslag på hva som kan forårsake dette? Jeg har 2 store høytalere som er blitt flyttet 40 cm unna uten at det hjalp heller. Takker for svar! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Kan på det sterkeste anbefale å lese side 5 i bruksanvisningen..... - Åpne klaffen til frontpanelet. - Trykk på F-knappen gjentatte ganger til innstillingen for geomagnetisk korreksjon vises. Trykk på + eller - -knappene til bilde er rett. Trykk F-knappen 1 gang for å avslutte Lenke til kommentar
fongogg Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Kan på det sterkeste anbefale å lese side 5 i bruksanvisningen..... hehe, takker så meget for svar- den manualen er nok borte for lenge siden og jeg fant ikke noe på nett Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Fikk du retta bildet? Hvis du trenger bruksanvisningen, så kan du laste den ned her: http://www.panasonic.co.uk/customer-Suppor...load-centre.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå