wil Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei. Har altså ASUS A8N SLI Deluxe Socket 939 og Kingston PC3200 HyperX DDR Brikker. 2 GB Sett. Altså 2x1 GB Brikker. Forsåvidt fungerer dette fint, men jeg kunne tenkt meg å visst om jeg har satt dem slik at de kjører Dual eller Single Channel nå. Det stod ikke noe om de brikkene i Manualen for hovedkortet mitt heller. For øyeblikket står Brikkene på Slot 1 og 2. Det jeg tenkte på var om kanskje jeg fikk Dual Channel om jeg satt Den ene i Slot 1 og den andre i Slot 3? Får jeg da Dual Channel eller har jeg Dual Channel når jeg kjører akkurat de brikkene på Slot 1 og 2? Håper på svar. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
Demonican Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 heisann, har nesten samme oppsette som deg, kjørte tidligere med bare 1024 mb ram, og da satte jeg brikkene i de to "blå" slottene. da skal det være greit tenker jeg. Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Ok. Takk for svar. Da får jeg bare skru av maskina å sette dem på de blå. Hvis det er det på hovedkortet mitt da Husker det ikke i farta, men iallefall så skal jeg flytte den ene brikken en plass bort. Lenke til kommentar
Demonican Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 har identisk hovedkort som deg, så den er nok blå . Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Om du fortsatt er usikker, last ned cpu-z og se i minne-kategorien, der skal det stå om du kjører dual channel. Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Hei. Takk for alle svar. Har nå kommet hjem. Før jeg drog på skolen satt jeg den brikken som ikke stod på den blå sloten over på den blå sloten slik at nå står begge brikkene på blå. For ikke så mange minuttene siden lasta jeg ned CPU-Z på PC`en min og der står det nå Dual. Betyr det at jeg nå har Dual Channel? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hei. Takk for alle svar. Har nå kommet hjem. Før jeg drog på skolen satt jeg den brikken som ikke stod på den blå sloten over på den blå sloten slik at nå står begge brikkene på blå. For ikke så mange minuttene siden lasta jeg ned CPU-Z på PC`en min og der står det nå Dual. Betyr det at jeg nå har Dual Channel? 8788397[/snapback] jupp Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Ok. Den er grei. Takk for hjælpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå