Kontorstol Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei I mine tidlige dager her på forumet spammet jeg en god del, og fikk en del warn, noe som jeg angrer bittert på, og jeg har når over lengre tid prøvd å poste mest mulig konstruktivt og saklig, og jeg har også brukt rapporter knappen flittig hvis jeg kommer om noe som burde være endret på eg lignende. Jeg har på det meste hatt 40% warn, men på fredag ble 20% fjernet, men jeg har fortsatt 20% igjen, noe som irriterer meg veldig, siden jeg har lyst til å ta i bruk den modereringsmuligheten for vanlig brukere. Og hvis jeg skal vente til warnen går bort av seg selv må jeg vente i et halvt år, og det er en god stund Så jeg bare lurer på om det er mulig å få fjernet de resterende 20% med warn som jeg har. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei! Reglene er til for alle og vi kan ikke gi slike unntak, da vi samtidig måtte ha gitt alle andre samme unntak. Nå er grensen satt slik som den er satt og derfor må du nok bite i det sure eplet og vente. Det er flott å høre at du har endret din forumoppførsel til det bedre. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Ok, trist å høre, men jeg får bare vente da Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg vil ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg vil bare skyte inn at brukermodereringssystemet har vært i en testfase denne våren, og at du ikke skal se bort i fra at når forumet bytter til nyere forumløsning i sommer vil samtidig kravene for brukermodereringssystemet bli omvurdert og endret. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Ok, greit å vite Hvis ikke noen andre har noe mer å skyte inn kan dere bare stenge tråden Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg